Rid-dags!

Efter en urgo skol samt soldag (jag har redan fått en grym kant!!!) så blir det nu till att kila ner till stallet igen, men för att ta tag i dagens motion för hästarnas del. Båda står nu och halvsover utan täcken, skönt för dem!

Det blir som jag nämde igår ett kortare dressyrpass med Mahjong idag igen, då jag skall köra "hårt" på travdelen och slipa den. Detta är väldigt behövligt, hoppas att han blir trevlig/är trevlig idag!

Med Martijn tror jag att jag ska ta och sitta upp igen, men bara en liten tur ut. Jag planerar även att gå en promenad ikväll med båda två. Dags att passa på när det är så uuunderbart väder, enligt prognoserna ska det tydligen regna imorgon :(

KOM HEMSKT GÄRNA MED BLOGG-FÖRSLAG, så ska jag se vad jag kan tänkas hinna med/ordna!
Kram på er.



Kommentarer
Postat av: Amanda

Finn 5 fel! :D

2011-04-11 @ 17:35:58
URL: http://rilfarna.blogg.se/
Postat av: Ämahh

Är ju lite småavis på dig som lätt verkar bli brun! :)

2011-04-11 @ 20:32:52
URL: http://fjockern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0