Mot Grevagården!

Tjenixen bloggen!
Nu är allt packat, ponnyn är kritvit och knoppad och vi alla är taggade för en GRYM helg på Grevagården med gött folk!

Klockan tre idag kommer det upp en tävling, med en väldigt unik chans ifall man vinner, håll utkik!
Självklart har jag en hel del andra tidsinställda inlägg på G under dessa dagarna också, så det blir inte helt tyst från mig ;)

Nu ska jag, mamma och Winnetoo bege oss! Det ska bli grymt kul, och dessutom ska jag få träffa många saknade kompisar igen. Bland annat min älskade vän Tove Fant som jag inte träffat på evigheter ♥

Vi hörs!


Rotade fram en bild på mig & Toves snygga häst Reperis :)


Kommentarer
Postat av: jennie - hästblogg

gud vilken fin häst :)

2011-04-15 @ 09:52:26
URL: http://linneaochjennie.blogg.se/
Postat av: Tove

mina två älsklingar på bild<3

Längtar efter dig nu vännen, snart ses vi! :D

2011-04-15 @ 10:29:56
Postat av: -

Kan du inte lägga ut lite bilder från när du red Reperis? ^^

2011-04-15 @ 10:54:04
Postat av: MelissaNabantosPettersson

JÄTTE FIN BLOGG VERKLIGEN!

hehe dags att följa varej minut ;)

2011-04-16 @ 20:55:12
URL: http://ersryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0