Lyckorus!

Åh, just nu, just idag känns allt nästan overkligt bra!
Visst finns det ingenting bättre än känslan som sprider sig i kroppen som ett lyckorus när allt bara flyter?! :D

Ikväll eller imorgon åker jag till Grevagårdens nationella meeting med min älskade underbara ponny som just nu går bättre än bäst. Jag är så stolt och lycklig över att få ha haft dessa åren tillsammans med honom, världens bästa. År som jag aldrig kommer att glömma, och den tiden vi har kvar nu ska bara bli b ä s t .

PÅSKLOV, all hets som varit denna terminen i skolan har inte varit go kan jag säga. Jag har verkligen kämpat, och uppnått det jag vill, satt MVG på allt det jag har kapacitet för att få MVG i, höjt mig i ytterligare fem ämnen osv. Alla lärare börjar lugna ner sig, alla har sagt att "det som man inte hinner innan påsk hinner man inte" med det menar dem på att så mycket schema brytningar osv kommer uppkomma resten av tiden vilket kommer göra den sista tiden hyffsat "slapp". Jag ska bara njuta av att gå de två sista månaderna i högstadiet i världens bästa klass, mina två sista månader i livet med skolplikt - ball!

Jag har världens bästa människor runt mig och har sökt till ett gymnasie som både känns roligt, utmanande och spännande - allt det som häggvall inte varit ;) haha! Som grädden på moset har jag dessutom precis fått klart att jag fått det sommarjobb jag sökt, vilket kommer ge väldigt bra betalt och mitt år kommer vara räddat ekonomiskt - goooood!

Dessutom driver jag TeamSL tillsammans med världens bästa Sofia, den roligaste och bästa bloggen på marknaden - med dem absolut goaste läsarna!

Sometimes everything goes so crazy right!





Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, vad glad man blev av att läsa det här! :D

2011-04-14 @ 13:28:06
URL: http://itsourtimetoshine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh va härligt! Njut av känslan - du är värd det bästa av det bästa

2011-04-14 @ 13:47:06
Postat av: Sara

vad kul att åka på meeting vill oxå det :P

kram

2011-04-14 @ 15:19:01
URL: http://saraaholgersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lycka till underbara Linn i Grevagården!! :)

2011-04-14 @ 16:13:04
Postat av: Norea

Låter bra! Lycka till på Grevagården också! Skööönt med lärare som anser att det man inte hinner innan påsk hinner man inte.. Våra är mer åhh nu har ni ju inte så långt kvar då kan vi köra gärnet -.-

2011-04-14 @ 17:21:22
URL: http://familjensr.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jaa guu va härligt det låter! Så underbart när allt bara stämmer sådär bra xP Vad är det för jobb du sökt, och fått? ;P

2011-04-14 @ 20:41:02
Postat av: Ebba

Lycka till så mycket i Grevagården!:D

2011-04-14 @ 21:37:33
URL: http://equify.blogg.se/
Postat av: Olivia

Vad har du sökt till gymnasiet då? :)

2011-04-14 @ 21:45:30
URL: http://oliviasandelin.blogg.se/
Postat av: Sara

Härligt det låter! :D

2011-04-14 @ 21:54:22
URL: http://sariizh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0