Linn ♥ Sofia

"För det första måste jag bara tacka er för att ni har en så grym blogg och att ni inte tar åt er det skvallerbloggar skriver! För det är så falskt att man bara kan skratta åt det :)

Och för det andra så tycker jag att du och Sofia verkar sååå olika, både på utsidan och insidan, så jag undrar om det är så eller det är bara jag som fått för mig det? :) Tacksam för svar!"

Klart att du ska få svar, jag snodde kommentaren först, Sofia! ;)

 

Du har rätt att vi är olika, det är inget snack om saken. Men sen när det kommer till hur vi tänker, känner och vill agera i olika situationer så är vi nog så lika man bara kan bli - vi kan läsa av varandra direkt och kan verkligen förstå varandra fullt ut i det mesta.

Vi kan sitta och bara prata i hur många timmar som helst, om allting - och ingenting. Vi kan verkligen vara djupa och prata om "more important" saker liksom, för att sedan bara kunna balla ur efter fem minuter ;)

Nästan allt som händer, med värde i, ringer jag och pratar med Sofia om. Vi kan prata och bolla idéer hur vi ska göra, agera och på vilket sätt man kan lösa situationen på bästa sätt osv. Jag kan säga, att bloggsnack förekommer mer än ofta, hihi! Det var ju en bloggare som spelade ur lite med alla sina pikar för ett tag sen, mot många bloggare & framförallt mot mig, och såfort någonting av det kändes jobbigt eller krångligt så ringde jag Sofia. Till slut gav hon mig till och med bloggförbjud på den bloggen, smart! ;)

Sofia är verkligen en utav mina bästa vänner - och jag kan se oss på ålderdomshemmet tillsammans! Haha, nej, men vi kommer verkligen hålla ihop, i vått och torrt. Som ni redan vet så älskar jag olika människor, tycker det är spännande med människor som tänker olikt mig själv osv. Jag tror att man lätt kan tro att jag och Sofia är på ett visst sätt, att vi är ganska kaxiga och har världens självförtroende och är dryga osv. Men när man lär känna oss tror jag att man snabbt ändrar uppfattning..

Så visst är vi olika, men å andra sidan så kan vi läsa av varandra på en millisekund. Vi tänker lika, men agerar i vissa fall olika - det lät ganka lättförståligt, bra Linn! haha!

Vi är i alla fall jäklit goa brudar - så var inte rädda för att komma fram och byta några ord ;)






Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHA vadå dryga? xd Jag tyckte att ni var glada och trevliga båda två när jag träffade er ;)

2011-04-09 @ 12:41:59
URL: http://amandahed.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Tack så mycket för svaret :D Ni verkar inte dryga och kaxiga, därimot säkra på sig själva på ett bra sätt ;)

2011-04-09 @ 16:37:12
URL: http://ponnybrudar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0