Svar på kommentar



Goldfever var en ponny min syster hade på prov här hemma, jag hjälpte henne mycket med den under månaden den stod här och tävlade även honom en gång :) Efter våra fyra prov veckor hade gått besiktiade vi honom vilket slutade i riktigt tråkiga besked tyvärr :/
Jag kan inte säga mer en så, och jag har ingenaning om vart Goldfever är nu eller hur han mår tyvärr.

En ponny jag gillade skarpt, det var riktigt tråkigt att det slutade som det gjorde :(



Tokigt härlig bild måste jag säga!





Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh, vad tråkigt! :( Men ni var riktigt fina tillsammans ändå, men lycka till med Winnie och Silvia! :)

2010-11-22 @ 21:51:34
Postat av: SOFIE

Du verkar jätte duktig! :D Du har inte något tips på vad man kan träna på om hästen överhoppar väldigt mycket? :)

2010-11-22 @ 22:24:16
URL: http://equiline.shapemeup.se/
Postat av: Marlo

Haha m,en oj, lilla värld! Sofias Mahjong har jag ridit förr, för det var min kompis Sandra som hade honom innan Sofia, hon sålde honom till Sofia. Menb Detta är lite intressant, för jag har ridit Goldfever med.

Jag är näst intill säker på detta, men skulle vilja se mer av bläsen innan jag kan svära på att den är den Goldfever.. Stod han i Kungsbacka när ni lånade hem honom? Isåfall så hälsade jag på honom i helgen :)

2010-11-23 @ 20:17:49
Postat av: Emmo

Hej! Emmo, Jennys syster här. Tänkte bara säga att Goldfever mår prima, han har lite vintervila nu. Han är friskförklarad och igångsättning är påbörjad men bokstavlig talat lagd på is då vi ju inte har ridhus här. Lycka till med dina andra hästar!

2010-11-26 @ 21:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0