Snö som bara den

Jag kom hem från Kungsbacka igår, och fick mig en chock rent ut sagt! Jag som tyckte att det var snö där nere.. vad är det inte här, 1h o 30 min upp i landet!? Vi har nästan en halvmeter på gräsmattan!

Blir suuperglad, för jag älskar verkligen vinterbilder, och så är det jättemys att rida i! Dock väldigt jobbigt och kallt också givetvis, men så fiiiint! Så nu sitter jag och väntar på att någon av mina föräldrar kommer hem, så att jag kan få komma till mina hästar, som jag förövrigt inte har sett på 1 vecka! Hoppas på några fina vinterbilder sen att visa er!

Här har ni en bild från förra året på mig & pollarna

Håll ut så hörs vi senare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt bild! :D

2010-11-27 @ 11:31:37
Postat av: emma

ååh din jacka <3 älskar den! vart finns den och vad kostar den? :)

2010-11-28 @ 21:32:08
URL: http://emmaochpegasus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0