Skolkatalogen har kommit..

Det är en sak som är roligt när man går på ridgymnasium, vi kan ploja med hästar på "stök"-bilderna.
Mahjong får för andra året vara "kataloghästen" som hamnar här o där, haha!




Snacka om att killen gillar att vara i fokus!

Det vi älskar är att förra året var det en bild när jag snabbt hoppat upp på Mahjong barbacka, sitter med uppknäppt jacka, utan hjälm, utan ridstövlar/skor, sen leds jag i grimma av en klasskompis som inte heller hade stålhetta, och kompisen bredvid gick också utan stålhetta och med en borste i handen haha. Skolans policy är väääldigt sträng, och vi får absoluuut inte vara med hästarna utan stålhetta, och absolut inte sitta på dom utan hjälm osv osv.. hahaha, och i år gör vi det igen!

Här är två privata bilder som några andra klasskompisar tog under fotograferingen:


SRG2KBA ♥



Kommentarer
Postat av: Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare!

Jättefin blogg :) !

2010-11-24 @ 14:09:22
URL: http://cathie.se
Postat av: Anonym

Kan du inte berätta mer om ditt gymnasium?

2010-11-24 @ 15:48:42
Postat av: hedda ♥

shit vilken fin blogg :D gör ni headers åt andra? :)

2010-11-24 @ 17:14:32
URL: http://heddajosefsson.blogg.se/
Postat av: mathilda

jaa jag menar det kand u inte berätta om ditt gymnasie vad man kan bli, och vad du vill bli .. och var det ligger osv :)

2010-11-25 @ 16:17:19
URL: http://nattstad.se/satsanderyttare

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0