Ridning i pudersnön

Finns det något bättre en just det?!
Rida igenom hästarna ute i pudersnön på förmiddagarna i fint väder..

Hoppas verkligen att det är fortsatt pudersnö imorgon bara och inte blivit blötsnö som packar sig under hovarna. Har inte hunnit få på någon utav hästarna snösulor ännu :/

Kameran åker med ut imorgon - så antingen får ni filmer eller bilder!








Någon som förmodligen står ute i stallet och hoppas på att det är pudersnö imorgon är nog ingen mindre en Winnie själv - som ÄLSKAR att få arbeta och springa av sig ute på snötäckta ängar!

Jag kan ju även säga att, visst är jag lite motståndare till att betsla upp mina hästar. Men vad det gäller Winnetoo och Silvia imorgon kommer jag nog inte ha något val - första passet ute på snö ängar är att leka med döden om man skulle sitta upp på dom två galenpannorna med ett tredelat ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0