Och där rullade ännu en fråga in...



Ofta skulle jag väl inte kalla det, kanske 1-4 gånger i månaden + i den mesta hoppningen =)
I hoppningen finns det anledningar till att hon SKA ha det på sig, hon behöver det nämligen. Sedan är det bara bra för just henne i en liten mängd men emellan åt =) Bra att du frågar!

Teknik skydd är faktiskt slitande på hästen precis som Julia säger.
Det förvånar mig att så många fortfarande rider med det så mycket. Det är skadligt mot framförallt ryggen för er som inte visste det =) Så undvik det så mycket som det går, sålänge inte det är av speciella skäl som hos t.ex Silvia! :D




Kommentarer
Postat av: mimi

Hej Linn! Vill bara säga att jag tycker du svarar väldigt bra på kommentarer, inte otrevligt, utan förklarar istället. Vet jättemånga framför allt större bloggare som typ idiotförklarar en om man ställer frågor som kanske är självklara för dem, och är jätte otrevliga och så men jag tycker att du svarar väldigt bra även om någon ifrågasätter något du gör tillexempel och inte bara blir jättesur och föörsvarar dig. Kram =)

2010-11-29 @ 18:48:57
Postat av: Julia

Tack för svaret!:) Jag fick nog uppfattningen om att du hade det ofta eftersom du inte fotade Silvia super mycket i din förra blogg och hade det på de få bilderna du hade;)

Super blogg ni två har startat måste jag säga!:D<3

2010-11-29 @ 19:02:23
URL: http://julleduvet.blogg.se/
Postat av: Klara Miloz

Vad är de för skiland på vanliga skydd och tecknik skydd ?

lägg gärna upp bilder på vad de finns för vanliga skydd och tecnik skydd :P

2010-11-29 @ 20:53:17
Postat av: Anonym

höhö , vad är skillnaden mellan vanliga benskydd och teknik skydd? (a)

2010-11-29 @ 20:54:52
Postat av: Fanny Johansson

Frågar samma fråga som de innan .. vad är de för skillnad på benskydd och teknikskydd? (a

2010-11-30 @ 09:48:53
URL: http://seeyoou.bubbleroom.se
Postat av: Sofie

Håller med ,vad e skillnaden?

2011-02-12 @ 23:43:14
Postat av: Yasmine

Oj, det visste jag faktiskt inte! Tur att jag inte ridit med mina särskilt mycket :)

2011-04-10 @ 18:25:18
URL: http://yassei.blogg.se/
Postat av: Maja

det hade jag ingen aning om! kan inte du skriva ett inlägg om varför det är skadligt för hästens rygg? skulle vara toppenbra att lära sig! :)Jag tycker verkligen om er blogg - den är rolig att läsa, ni har bra uppdatering och den är också väldigt lärorik!

2011-05-08 @ 22:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0