Vill önska er alla GOTT NYTT ÅR!

Idag hinner jag inte med någon uppdatering, det blir utgång eftersom att det är NYÅRSAFTON! Allt är klart i stallet, och pollarna är motionerade. Jag har nyss duschat, och sitter nu för att bara skriva detta, för att sedan börja fixa mig och packa alla saker som ska med till stan.

Brukar aaaldrig ha ögonskugga o skit, men vill matcha upp med silver + lätt sotning när det är nyår liksom. Så gjorde ett försök, fan min allra första sotning o målning i princip. Blev fan stolt att jag lyckades utan att få allt överallt osv. Det blev faktiskt ganska snyggt, dock lyckades jag inte fånga någon bra bild på det, men ni ser lite iaf.

Det är så roligt, man är superbra på att fixa hästarna, liksom till utställning, tvättning, glansgel runt mule, ögon osv. Men när det kommer till sig själv så är det en annan femma, haha!

Ungefär såhär kommer jag att se ut, fast har inte bestämt om jag ska platta håret eller lockar, haha.
Men hästmänniskor brukar ha ganska bra smak gällande vardag - Verkar det godtagligt för en nyårskväll? ;)

GOTT NYTT ÅR PÅ ER BÄSTA LÄSARE!
Vi ses 2011!

/er

Kommentarer
Postat av: carro

fina fisken är du genne, simma lugnt ikv.

2010-12-31 @ 17:04:37
Postat av: Amanda

mkt fint! Tror jag har samma linne/klänning, e den från JC? i så fall har vi samma nyårsoutfit, upptill xP haha

2010-12-31 @ 17:32:47
Postat av: Anonym

kan du inte berätta hur du gjorde? :)typ göra v-blogg eller visa med massa bilder?

2010-12-31 @ 18:35:52
Postat av: Caroline - Tävla om årets bästa vinterbild 2010

GOTT NYTT ÅR! :D

2010-12-31 @ 18:40:44
URL: http://arabenbeauty.blogg.se/
Postat av: Amanda

hur gör du för att få ditt hår så fin o typ fluffigt eller va man säger? xD

mitt är bara helt platt och booooring, vet inte hur jag ska få lite volym typ?

2011-01-01 @ 10:55:35
Postat av: jjuliah

Vad fin du är! :DD

2011-01-01 @ 12:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0