Update

Söndagar är sköna dagar tycker jag!
Fixa allt inför veckan som kommer och ha en dag där man för det mesta inte har så mycket planerat. Slappis dagar är sköna - för då kan man få gjort det där man aldrig hinner annars :)

Idag har jag städat hela min hylla i stallet och putsat tio träns, 7 bröstor och tvättat lite benskydd osv. Sorterat bland alla täcken och sådär - och vet ni vad?! Jag räknade alla mina fleece/ull/svett täcken idag, och jag har 48 stycken :O Haha, det är ju HELT SJUKT..



Har även varit iväg och köpt dom sista julklapparna med Mamma, känns riktigt skönt!

Nu ska jag laga något nyttigt till lunch, har inte ätit sen nio imorse kom jag precis på. Sedan ska jag ut och rida hästarna, dressyr för allihopa idag! Winnie ska verkligen få arbeta ordentligt - så mycket energi som han har..
Det blir bra!

Sedan ska jag iväg ikväll, vet inte om jag sover hemma så får se hur updaten blir.
*Vi får hoppas att Sofia skärper sig* ;)


Kommentarer
Postat av: nina

48 STYCKEN!?!?! =O=O hahaha herregud! haha men det är bara kul ;D

2010-12-19 @ 15:55:56
Postat av: josefine

gulligt med rosa :D

2010-12-19 @ 17:53:37
URL: http://cuteareyou.blogg.se/
Postat av: Alma

Bloppis med täcken?:D

2010-12-19 @ 20:12:27
Postat av: Nathalie

Kan ni inte ha bloppis?? :P

2010-12-20 @ 01:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0