Svar på kommentar



Tar det inte alls taskigt, utan jag förstår att du tycker det! Skulle jag tycka något annat skulle jag inte brytt mig i och för sig, men nu måste jag ju faktiskt förklara mig för manen ser faktiskt förjävlig ut just nu, haha!

Martijn är som allra snyggast i lite längre man, som är ryckt för uttunningens skull, och sedan klippt. Nu har den blivit ganska tjock, och jag rycker inte så ofta på honom helst (han hatar det), så därför är den kanske liiite över gränsen på hur tjock den skall vara just nu. Men anledningen till att den ser hemsk ut nu, är för att jag cuttat den myyycket mer än vad jag brukar göra! Jag "glömmer alltid bort"/orkar aldrig klippa manarna osv på dom, så alla klagar alltid på mig i skolan, haha! Typiskt mig. Så när jag ändå tog tag i det så klippte jag riktigt mycket, så att den inte växer ut på 0-time igen liksom. Och den är alltså nyklippt, därför har den inte lagt sig till ro och är "rakt av" dvs.


Så är det! ;)

Kommentarer
Postat av: Saga

Men riktigt fin bild :)

2010-12-30 @ 02:19:17
URL: http://dreamsphere.blogg.se/
Postat av: nina

Äsch, jag tycker det är jättefint med lång man, en del passar inte i klippt eller ryck man, min ponny t.ex. ser hemsk ut om jag skulle klippa manen för den är så tjock och jag rycker inte för han avskyr det stackarn =( så då får det vara ;) fast sen så tror ju folk att han är en islänning oxå (han är en new forest) =P

2010-12-30 @ 10:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0