Svar på kommentar

"Varför använder du så ofta Back on track på honom? Har han "problem" eller är det bara i förebyggande syfte? :)"

Nej, han har inga problem alls :)
Sju år gammal och superfin i kropp och ben. Man skulle väl kunna säga att det är i förebyggande syfte, men å andra sidan så kommer inga problem uppkomma sålänge jag rider honom rätt och tar hand om honom på det sättet jag gör. Så jag tänker mer "det kan aldrig skada med back on track".

Jag är fjantig med mina hästar och där av skälet (a)

Tilllägg från Sofia: Jag använder också massa olika produkter av Back on track för förebyggande syfte på mina hästar, och tycker att det fungerar superbra! ;)





Kommentarer
Postat av: sanna

Kan ni inte skriva om dom olika produkterna och vad som är bra med dom och så:)?

2010-12-18 @ 20:46:14
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/
Postat av: Tove

Back on Track är verkligen kanonbra både som förebyggande/underhåll och hjälp vid behandling av skador... Är glad att mamma säljer produkterna så jag billigt har fått hur mycket BoT som helst ^^

Reperis har 2 täcken, stallbandage och snart ett ridtäcke troligen, själv har jag underställ, värmare till nacken, vantar och sockar... Underbart! Nästan så jag undrar hur jag överlevde innan jag använde BoT? haha ;)

2010-12-18 @ 21:12:58
Postat av: Anonym

vad är back on track?(a)

2010-12-20 @ 20:46:17
Postat av: Veronica

OMG! Vart har du hittat dedär absoluta underbara täcket! Verkligen ett måste ha för mig!!! Tacksam för svar:)

2010-12-21 @ 21:55:56
URL: http://sindarvelukas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0