Svar på kommentar

"Ska du/ni vara med i snögubbecupen? (:"

Självklart, den tävlingen tänker jag definitivt inte missa! :')
Årets gulligaste och mysigaste tävling helt klart! För er som inte vet så är det stenungsund som tävlingen är i, en klubbtävling där alla är välkomna! Finns både CR och vanliga klasser. Alltid massa pynt och go stämning + att man vinner en jäkla massa coklad ;) Tävlingen är uppdelad i tre omgångar vid tre olika tillfällen.

Vi får väl se hur det går för mig och Winnie bus i år, förra året glänste vi rejält där kan jag lova! 3 vinster utav fyra starter + vinst i hela meetinget :')








Med en ordentlig vilja klarar man allt - checka kombinationen ;)



Syns det att han gillar det här med omhoppningar eller?(A)

Herregud vad bäbis och grön han var här :O
Jag kan inte förstå hur mycket som har hänt på ett år..




Även för er med ungponnyer är snögubbecupen PERFECT - lagom tittigt, lagom enkelt och en väldigt lugn miljö med massor utav klasser att välja på :)


Jag och Cleo ll när jag hoppade henne som 5-åring inne på snögubbecupen.


Kommentarer
Postat av: sanna

Kul!!:D

2010-12-16 @ 07:56:17
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad heter den snyggingen med roda möss och halsduk på en av bilderna ;);) :$

2010-12-16 @ 09:08:13
Postat av: Anonym

Genne snälla svara! :) Kan man bli något annat än att bara jobba med hästar när man går på SRG?

2010-12-16 @ 09:36:44
Postat av: Amanda

EN FRÅGA JAG GÄRNA VILL HA SVAR PÅ! :D

För att hoppa clearround där, måste man vara medlem då? :D

Och vilket datum är den? (SNÄLLA! Lägg in detta som ett inlägg, vill JÄTTEgärna ha svar på det då jag bor i närheten av Stenungsund och letar clearrounder..)

2010-12-16 @ 10:23:22
URL: http://rilfarna.blogg.se/
Postat av: Sofia Genne

Anonym: Du kan bli det mesta inom "HÄST", och även företagare osv. Du väljer ju själv om du vill läsa vidare till något helt annat sen tex? :)

2010-12-16 @ 13:06:07
URL: http://teamsl.blogg.se/
Postat av: Alice

Jag e bara tvungen att fråga vad använder du för program för att redigera filmerna ? :3

2010-12-16 @ 14:42:39
Postat av: Emelie Williamsson

Fiiinaaaaa <3

2010-12-16 @ 16:41:18
URL: http://norrakullensstall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0