Shoppingdag idag igen

Jag är äkta stolt över mig själv idag, gick upp helt själv 07.45, fick köra till Ljungskile (övningskör), och satt på bussen mot Göteborg tillsammans med Lovisa 09.10. Skills! Har krigat som en äkta kämpe på mellandagsrean givetvis!

Gjorde världens mest failade sak, fanns en jacka som jag var så dum i huvudet att jag släppte, och tänkte kolla upp lite mer först om jag veeerkligen skulle lägga ut massa pengar på, fast det var grymt billigt för att vara DEN jackan. Trots att affären ligger neråt gatorna och inte jättemånga har koll på den (fast det är en ren märkes-butik), så ja, tror ni den var kvar när jag kom tillbaka senare? Givetvis inte. Pucko är jag!!

Men jag fick iaf köpt mig en sjukt snygg jacka som jag letat efter svinlänge, en röd glansig med vit dragkedja, hela vägen upp (huvudet). Så sjukt snygga är dom, riiiktigt gott att jag fick rea på den också! Trots att de är killjackor, så finns det ju vissa tjejer som har dem, och det är ju inte så konstigt, killar har mkt snyggare kläder, hihi. Dock många pj som kör denna ;)

Daamn så het är den, fast den är lite för stor för mig hihi ;D

Dissa tröjan under, min sovtröja haha. Förövrigt så blev det en glansig väst med läderdel över också, chill när det blir lite varmare ute eller att rida i så småningom. Pollarna fick vila idag, var hos dem för några timmar sedan och fixade iordning.

Nu ska jag lägga mig och kika på film, så hörs vi imorgon! Vet inte om jag kanske ska ut o shoppa imorn igen, återstår att se! Annars hoppas jag på bättre update :D Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart köpte du den? :)

jätte tacksam för svar! <3

2011-01-04 @ 18:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0