Riktigt pigg häst

Gårdagen var seg och lång dag i skolan, och sviiinkallt när klockan var halv 6 när jag skulle hinna med att rida och fixa stallet. Tur att man bor på skolan så att man kan springa in och trycka i sig lite mat först i alla fall ;)

Tog mig ett litet pass i paddocken med Mahjong, tillsammans med min kära klasskamrat Mikaela på hennes skolhäst Nimpa. Tjong var suuuperpigg, och jäkligt posetiv faktiskt. Mycket skritt, och en del trav. Han håller ju på att sättas igång, så det är inte värt att ta för mycket. Han fick galoppa en långsida ungefär också, för sakens skull.

Tråkigt när vi har så dåligt underlag, paddock att rida i, som knappt är bruklig.. Men biter ihop och kämpar på!
Och ja, som ni märker är aktiviteten låg, TYVÄRR! Men jag lovar er att det blir bättre till jullovet, 1 vecka kvar, KÄMPA!

Ni är i alla fall grymma som läser och kommenterar :D

kramisbild ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! "Kramisbild" :D

2010-12-10 @ 10:10:39
Postat av: Mirja

ni är så fina :)

2010-12-10 @ 10:45:22
URL: http://mirjaadebruin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad ha du för stövlar ? :)

2010-12-10 @ 19:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0