Photoshop :)

Det rullar ständigt in frågor om vilka program vi använder till att fixa med våra bilder osv.
Jag har ett SUPER bra Photoshop program som jag varmt kan rekomendera!
Det funkar super för vanlig beskärning och för att förstärka färger eller annat vardagsfix. Men minst lika bra är det att använda sig utav när man ska fixa med bilder på riktigt! Dock fixar man väl aldrig med hästbilder där, men det är sjukt kul att sitta och pilla med det ärligt talat :)

Adobe Photoshop elements 5.0 heter det, och det är riktigt bra för alla typer av redigeringar!

Visst har väl alla vi tjejer någongång varit avundsjuka på modellerna i Veckorevyns tjocka hår, fylliga läppar eller perfekta hy? Jag kan säga att det mesta är ren bullshit ;) Efter att jag själv fått hem bilder på mig där jag knappt känner igen mig själv från argenturerna så vet jag hur enkelt dom kan fixa till precis allt..

T.ex här har jag bara suttit och trixat och fixat lite okomplicerat -


Bilden är inte klar då håret fortfarande ser inklippt ut. Men aa, ni fattar grejjen. Tänk en gång extra innan ni får komplex över er själva efter att ha kollat i modetidningar tjejer!



Men det är ett roligt program att hålla på i - så jag rekomenderar verkligen just det :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej måste bara säga grymt bra blogg :)

men du linn, är du blond elr brunett?

2010-12-12 @ 10:02:46
Postat av: Linn Olsson

Anonym: Tack! Vad kul att du tycker det :D



Just nu är jag blond, men innan var jag brunett :)

2010-12-12 @ 10:19:26
URL: http://teamsl.blogg.se/
Postat av: Karin

Kan du inte lägga upp lite redigeringstips på till exempel hur du gör för att få håret tjockar. Hur du får DET ljustet på den häst bilden osc

2010-12-12 @ 13:09:22
Postat av: -

Föredrar CS5:)

2010-12-12 @ 18:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0