Överaskning på G!

Ni läste rätt, snart blir det överaskning från min sida ;)
Har varit inne i stenungsund och käkat med Oscar så kom precis hem - och för min egen säkerhet verkar det som om jag borde ta tag i bloggandet?^^


Tråkigt när man vill vara anonym - men lämnar ett IP-nummer efter sig ändå.. *Surt* hihi

Nä, men innan jag drar mig iväg för kvällen (är ju nästan aldrig hemma nu på lovet, så ja, bloggen blir lidande) så SKA jag uppdatera med lite kul saker :D


Mysig bild, saknar fina Goldis :/


Kommentarer
Postat av: linnea - En ponny ryttare

Jag tycker du eller att NI uppdaterar super bra för min del :)

Fortsätt så giirls (Y)

2010-12-29 @ 16:51:35
URL: http://ungponnyn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha men lol!

2010-12-29 @ 16:55:49
Postat av: malin

haha, va hjälper dig min ip nummer ? haha :D

eller va hjälpe dig mitt namn ? det finns tusen Malins här ;)

2010-12-29 @ 16:55:51
Postat av: Anonym

svaren från frågestunden?? :D

2010-12-29 @ 17:26:26
Postat av: Annie

Hej Linn, du har väl en KL jacka? Lumber/bomber modell i marint? Är den varm och så tycker du? Håller den bra och går den att rida i på vinter? :)

2010-12-29 @ 17:37:20
Postat av: Lisa

Jag undrar hur man söker upp IP nummer ? Kan man få reda på namn, eller?

Kan inte ni vara snälla och förklara, skulle det tyckt vara kul att veta vem som kommenterar, om det kommenterar anonymnt! :)

2010-12-29 @ 18:10:56
URL: http://lisajohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej linn!

Kollade på videon, om frågorna.

Jag frågade om hur du blev fotad,om du hade ngra tips och sånt och du svarade, men hörde inte riktigt vad du sa. :) Hade du en egen sida som du la upp bilder på? Och vilken var sidan som man kunde gå in på och skicka in bilder på sig själv? :))

2010-12-29 @ 19:58:31
Postat av: nina

hahahahah kul människa, kanske borde den skaffa sig ett liv och inte sitta vid datorn och kolla uppdateringar 24/7 =P Vi som har häst, kompisarm familj, djur, träningar m.m fatatr att man inte kan uppdatera 50 inlägg per dag ;)



Tycker ni uppdaterarar bra, och med intressanta inlägg inte typ bara "nu har jag ätit en smörgås" nä ni skriver jättebra ;)

2010-12-29 @ 21:16:00
Postat av: Anonym

fattade sen att ni gjorde oseriösa svar på frågorna ;) men kan ni inte svara på frågorna seriösa sen eller? :))

2010-12-29 @ 21:18:16
Postat av: Natalie

Jag tycker inte det är något fel på er och ni är sjukt grymma på att uppdatera. Älskar eran blogg.

Vet du vart goldfever har kommit ngn stans nu ? =D



2010-12-29 @ 22:30:01
URL: http://thisisthetimeinmylife.blogg.se/
Postat av: Helena

vad hände med goldfever egentligen? :)

2010-12-30 @ 14:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0