Önskemål om bilder

Fick önskemål om att lägga upp bilder då jag red Emmies (som jag nämnde var konstnären i föregående inlägg, till porträttet på Mahjong, samt min "lillasyster".) ponny Nathan. Och visst, det kan jag väl göra!

Emmie är född 96, och Nathan likaså tror jag? Han är en holländsk import, som Emmie har haft i några år nu. Jag har sedan start sett dem, och har hur många underbara minnen som helst tillsammans med, då vi stod i samma stall under flera år, tills nyligen då jag började ridgymnasium då, och tvingades byta stall här hemma också pga många saker.

Emmie & Nathan - Jag & Mahjong

Men innan jag flyttade så har jag tränat de en del också, följt med på tävlingar osv. Jättekul att följa utvecklingen och att kunna hjälpa till med delar!

Men i alla fall, här kommer lite bilder på när jag hälsade på Emmie & Nathan i slutet av September! Jag hade först ett träningspass för dem, och det gick riktigt bra, jag var nöjd över deras insats och Emmie var nöjd! Sen satt jag upp för att känna på honom:


Emmie hade lite jobbigt med galoppen på honom, och därför jobbade jag mycket med den!








Såja, där fick ni en liten bomb :D


Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack så jättemkt :D

Du rider galet bra Sofia!

2010-12-16 @ 18:10:23
URL: http://rilfarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är så gaaaalet duktig! Sluta aldrig rida!



Skulle vara kul att läsa ett inlägg om vad du vill jobba med i framtiden... :D

2010-12-16 @ 19:08:21
Postat av: Emelie Williamsson

Riktigt fin häst :)

2010-12-16 @ 19:53:25
URL: http://norrakullensstall.blogg.se/
Postat av: Angelina

Haha awww lilla nattsson , haha har jusjälv suttit upp på honom och måstesäga att han bär upp än grymt bra, han är lix 143 och jag är 172 och såg faktist lagom utpå honom. Han är ju grymt lätt riden också ;)

2010-12-16 @ 21:40:49
Postat av: emmie

aw :)

så söta ni är , du rider honom grymt bra :o

du rider honom så bra i galoppen , han kör lite med mig där xD

du får komma o hjälpa mig tränarn ;D<3

2010-12-16 @ 21:54:26
URL: http://nathanemmie.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är min idol ronja rövardotter

2010-12-17 @ 00:24:41
Postat av: Sofia Genne

Anonym: Hahahaha, vem fan skrev detta? Lollo? haha fu!

2010-12-17 @ 00:49:55
URL: http://teamsl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0