Nyårs löften m.m

Idag är det skritt ute för hästarna som gäller, mysigt!

Mysig vinterbild på mig och Lill Alice som jag red in åt Fanny Theandersson.

Sedan ska jag även skriva mitt årliga nyårs brev till mig själv!
Så sjukt kul idé som jag började med för ett par år sedan. Man skriver liksom om sin livssituation just nu, hur allt är, vilka man umgås med och om händelser som inträffat. Mål man nått och mål man vill nå, saker som man hoppas på att kunna förändra eller förbättra inför det nya året. Sedan avslutar jag alltid brevet med några nyårslöften! Först nu ett år senare får jag öppna det jag skrev förra året - himla intressant! Det händer så mycket under tonåren och man förändras så snabbt liksom, man blir helt chockad över vissa tankar man hade för ett år sedan. Nyårslöftena jag hade förra året vill jag inte skriva ut ens, elaka mot mig själv och min kropp. För höga krav och för mycket press! Jag har "tyvärr" lyckats med dom, men har nu i efterhand insett att det var FEL. Jag har inte fått ut någonting bra ifrån dem.

Jag delar med mig med mina nya löften lite senare - för nu blir det motion för hästarna!


Min ögonsten ♥




Kommentarer
Postat av: jjuliah

gud vilken fin hårfärg du hade på bilden med winnie! :D

2010-12-31 @ 12:32:00
URL: http://jjuliaosofiee.blogg.se/
Postat av: Hanna

Rider för samma klubb som hon som har Lill-Alice nu :)

2010-12-31 @ 13:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0