Nu ska här packas!

Har precis slängt i mig lunchen efter att ha suttit på en urlång urtråkig hästteorilektion.. Nu ska jag springa ner till stallet, snacka skit med dom andra och packa alla mian saker - om någon timma kommer min älskade mamma och hämtar mig & hästarna, och så drar vi oss hem mot Uddevalla!

Vi slutar egentligen på fredag, men det skall tydligen bli snöstorm imorgon, och då lär vi inte komma hem på ett tag, så lika bra att passa på. Jag har nu blivit lite småsjuk, så jag tar nog lov redan idag ;)

Nä, nu ska jag springa ner och pussa på mina pollar, och ordna allt tills mammsen kommer!
Puss o hej!

Juste, Lovisa sitter bredvid mig och leker, så vi måste ju slänga upp en dagens bild liksom ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Linn - vart har goldfever tagit vägen? :)

2010-12-15 @ 12:12:16
Postat av: Lovisa the beeeest

Vad snygg man kan få vara dåååå :D

2010-12-15 @ 19:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0