Jullovet = kom i form again!

Gud vad jag längtar till lovet nu, att hinna med allt man vill är en riktig frihet för mig!

Mitt lov ska verkligen ha fokus på att komma i form och äta supernyttigt! Självklart också en hel del fest och annat skojj - men det är dags att komma i form igen - på riktigt!

Ska ärligt talat försöka hinna med gymmet varje dag plus rida hästarna och äta nyttigt, vi får väl se hur det går. Men när jag väl bestämmer mig för något så brukar jag genomföra det :)

Under lovet ska jag ta upp massa träningstips osv, så ni som gillar sånt får hålla koll :D
Det gäller ju som ni säkert vet att hitta motivation till att träna och allt det där, och det är inte alltid det lättaste. Men vi snackar mer om det när skolan är över tycker jag!:D




Btw så gick hoppträningen riktigt bra!
Silvia var dunder het som väntat men hon hoppade bra som alltid iofs. Hon vågar verkligen ta för sig och visa sitt riktiga jag nu för tiden vilket känns helt fantastiskt :D


Finfina tok hästen ♥




Kommentarer
Postat av: lisa

nu vet jag inte hur du lägger upp din träning och så. Men glöm inte att när du tränar en muskelgrupp ska den sen vila i 48 timmar innan du tränar den igen. Och se till att försöka komma iväg till gymmet 5-6 dagar/vecka istället för alla dagar. Det är bättre för kroppen då man måste ha en vilodag. Men nu vet jag som sagt inte hur du lägger upp det och så :).

2010-12-15 @ 07:42:07
Postat av: Amanda

Gör som jag, ha som nyårslöfte att vara nyttig :D Förutom på typ julafton, påsk och födelsedagar ^^

2010-12-15 @ 18:36:33
URL: http://ponnibrudarna.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ser fram emot träningstips :)

Om jag har tur får jag gymkort i julklapp :)

2010-12-15 @ 19:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0