Jag är inte död, inte riktigt..

Min dag har varit störd..
Bestämde lite impuls att jag skulle plåga mig själv litegranna och göra något som jag verkligen inte trodde jag någonsin skulle våga - pierca naveln. Jag och tre andra tjejer från huset/skolan gjorde det, en kompis i klassen är grym på detta, och ja, så blev det! Tack J :D

Goda nyheter är också att ridhuset verkar vara klart - och OK att testa rida i litegranna imorgon, så äntligen kan jag rida mina hästar lite "seriöst" i ett ridhus! Paddocken var stenhård idag så tyvärr blev det vila för dem..

Nu gäller det bara att julen är över, så att man till våren förhoppningsvis kan vrålbanta och våga gå i bikini ngn gång i sommar bland folk haha! Och bli neger såklart, annars är de fult :p De värsta jag vet är blekhet haha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad snyggt Genne :D

2010-12-13 @ 21:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0