HISS

Dags för en fet HISS tycker jag - till en av mina favoritmärken och en av deras underbara produkter:
Kingslands-handskar!

Dessa är de nyaste handskarna vad jag vet, ur KL produktion, som i slutet av sommaren släpptes i fler färger. Jag har själv två par, varav ett par svarta, som jag användt flitigt varje dag under nästan ett halvår, och de har varit så otroligt bra! Först det senaste som de har blivit lite större hål under fingrarna på dem, annars kalasbra verkligen, supersköna och jättebra "klibb" för tygeln. Dessa är såklart inte några som man har nu på vintern dock..

Såhär presenteras handskarna:
"Ridhandskar med andasfunktion och supergrepp som tål maskintvätt från Kingsland. Handsken är gjord i ett av Kingsland patenterat multifunktionsmaterial som tål alla väder utan att du tappar greppet, innehar andasfunktion och en antibakteriell coating för att slippa olukt."

Dessa är inte de som de står "Kingsland" under händerna på, måste jag tilllägga. De är inte alls samma typ.
Eftersom att jag varit så enormt nöjd i mina svarta, så var min mamma så snäll att hon gav mig ett par vita också, så att jag har ett riktigt härligt par att tävla i också!

Så - dessa ridhandskar rekomenderar jag starkt!

Finns: I de flesta ridsportbutiker, Svensk Ridsport, Skara Häststport tex.
Kostar: 500 kr


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej! först och främst- jättefin blogg! :)

jag började läsa denna i veckan så jag vet inte så mycket om er. men du skrev att man kan köpa handskarna på skara hästsport, bor du runt skara? :) eller tog du bara slumpvis på ngt ställe du visste att det fanns på? :)

2010-12-02 @ 17:34:46
Postat av: Sofia Genne

Lisa: Hej och tack så jättemycket!

Rligt att du blivit en ny läsare! Om du klickar på "presentationer" som finns här till höger under "Kategorier" så kan du läsa om oss båda! Jag bor i Uddevalla & Kungsbacka, så det är en bit ifrån Skara :) Dock brukar Skara hästsport vara ute på större tävlingar ibland och sälja produkter osv. Kram Sofia

2010-12-02 @ 18:15:21
URL: http://teamsl.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hej:)

Jättefin blogg, jag tycker jättemycket om att läsa den.

Jag vill bara säga att du är enormt duktig på att fota Sofia :)

2010-12-02 @ 19:00:04
Postat av: Anonym

Jaha då förstår jag! :) Ska kika där på kategorierna! Kram (:

2010-12-02 @ 19:29:45
Postat av: Lisa

oj glömde skriva namn på komentaren över, men det var lisa igen! :)

2010-12-02 @ 19:30:30
Postat av: Sara

min kompis har ett par såna handskar och jag har lånat dom ett par gånger. hur bra som helst verkligen!

hiss från min sida också :)

ps. gillar att ni skriver mycket varierade inlägg, blir aldrig tråkigt att läsa eran blogg :)

2010-12-02 @ 20:34:17
Postat av: Julia

Håller med, har ett par röda. Grymt sköna :D

2010-12-03 @ 08:09:29
Postat av: Ella

håller med, superbra grepp på dom, har ett par svarta :)

2010-12-05 @ 10:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0