Hej på er igen!

Nu är jag här igen, riktigt kass update från min sida det sista - tur att bloggen har Sofia!

Just nu är det så mycket med allt så jag vet inte vad, full stress från tidig morgon till sen kväll med allt som ska göras. Nu nästa vecka sätts våra betyg och dom är minst sagt viktiga inför gymnasievalet som sker den 1:a Mars. Lärarnas kommentarer just nu är typ: "Ni bestämmer era betyg & det vi ska betygsätta ska vara inne den här veckan". Så igår pluggade jag hela dagen typ, helt sjukt. Det har aldrig inträffat innan ;)

Jag kom faktiskt precis hem från gymmet nu, har tränat kondition tillsammans med Josse idag =)
Så jag är helt slut nu, haha. Knappt någon sömn inatt heller ;)



Nå, lite nya saker har hänt som jag ska informera er om!

Winnetoo har just nu en välförtjänt kort vintervila som kommer vara till nästa torsdag ungefär. Dels för att den passade perfekt att lägga nu både för hans och mitt schema och inför tävlingarna. Sedan så har det varit MYCKET häst nu, så det är skönt att ha lite mer tid till annat nu dom sista skolveckorna. Men Silvia kommer ta över hans träningar, mamma tycker dock att jag ska ta Max på dressyren imorgon men vi får se hur det blir med det :) Bestämmer imorgon.

Jag ska försöka uppdatera lite mer ikväll. Är det något speciellt ni vill läsa från mig ikväll?







Kommentarer
Postat av: Sara

Kan inte ni skriva upp vad era hästar äter ? Och hur mycket, när osv.

Äter dom några speciella saker tex. bioglucosamin, msm, nypon vallört mm ? (:



2010-12-08 @ 19:54:51
Postat av: Anonym

kan ni inte lägga upp lite failfilmer typ? haha :D

typ när hästarna busar eller när ni ramlar av och sånt? om ni har något dvs? hihi =)

2010-12-08 @ 19:57:20
Postat av: Anonym

Vad vill du gå för gymnasium? :)

2010-12-08 @ 19:57:35
Postat av: Hanna

Det som Sara skrev :)

2010-12-08 @ 20:25:37
Postat av: Emelie Williamsson

Ja! LÄgg gärna ut lite bus filmer och sånt :D

2010-12-08 @ 20:35:27
URL: http://norrakullensstall.blogg.se/
Postat av: julia

fattar inte hur du kan hinna med så mycket linn! är lika gammal som dig och jag bara en häst :o

har också pluggat somfan nu när betygen ska sättas!

har en fråga, va ska du välja för gymnasium? :D

2010-12-08 @ 20:51:24
URL: http://claraochjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0