Dagen avklarad

Hallojsan!
Nu har Linn lämnat mig, och det är redan tomt.. Men men, jag är jäkligt trött och var igår också, så det ska bli skönt att krypa ner i sängen och somna till en film, kanske i någolunda rimlig tid för en gångs skull?

Nu har Linn fått träffa på kylan här i Lje/Ua, speciellt i Forshälla där mina små pollar står. Usch! Men vi red i alla fall en liten runda, och sedan tog lite bilder på varandra & hästarna när vi red lite på en äng. Men eftersom att vi frös halvt ihjäl så fick det bli lite snabbt sådär. Vi har även gjort en ny videoblogg där vi svarar på era frågor, den kommer upp så småningom.

Blir till att rensa igenom alla bilder, fixa mycket annat och sedan kolla film, myys!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha gillar att ni är så "seriösa" ;D

2010-12-28 @ 21:35:01
URL: http://hereyouhaveit.bloggplatsen.se
Postat av: Olivia

Sofia,har du "slutat" åka till Bassholmen? :)

2010-12-28 @ 22:13:27
Postat av: Sofia Genne

Olivia: Det är ingen förstaprioritering då mina tävlingar & ev. andra saker kommer före :)

2010-12-28 @ 22:19:50
URL: http://teamsl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0