BLÄÄÄ

Jag har så fruktansvärt ont i halsen så ni anar inte..
Plus en sak till, tänkte höra med någon av er om ni känner igen detta och vet vad det kan bero på?

Det börjar med att det sticker som f*n mellan revbenen så det känns som att jag inte kan få luft och sedan kommer en extrem smärta nere i magen liksom. Typ kramanfall och det bara svartnar för ögonen? Tredje gången jag får så nu.. :S

Jaja, nu får jag snabba mig till skolan! Ikväll är det hoppträning och jag hoppas att jag känner mig åtminstonde lite bättre då :)


Underbart fina Winnetoo i L:An i Karlstad!


Kommentarer
Postat av: caroline

mamma fick problem med det när hon var stressad. även jag har haft det under en period. stress är aldrig bra på kroppen och det tär fruktansvärt mycket, så känn efter om det beror på det. min mamma fick medicin för det.

2010-12-14 @ 08:50:14
Postat av: amanda

det kan vara magkatarr har haft så och fick också den känslan! beror mycket på stress!

2010-12-14 @ 09:34:23
Postat av: sandra

jag fick så när jag blev överansträngd, stress och kände mig pressad av situationen. Det är liknande kramp, man behöver alltså vila och ta det lugnt. Jag fick precis samma, väldigt jobbigt och i värsta fall så blir det svart för ögonen och du svimmar efter. Dom på vårdcentralen sa till mig att det gäller att vila och samla kroppen igen. :)

kram

2010-12-14 @ 09:36:54
URL: http://absolutsvanholt.blogg.se/
Postat av: Nina

Men fy! =O Låter hemskt! Kan säkert vara så att du är överansträngd =S inte omöjligt med skola och du har ju en hel del att göra hela tiden =/ Slönt att det snart är lov =) hoppas det blir bra snart =)

2010-12-14 @ 10:21:35
Postat av: Nina

Det låter som 'djävulsgrepp', har haft det flera gånger så vet hur det känns! Tror att det är ärftligt, och att det typ är något med revbenen o lungan?

2010-12-14 @ 14:30:51
Postat av: Emma

Det låter precis som det jag har haft, vilket kan vara magkatarr! En anledning till detta är bla stress eller oro för något. När jag själv kollade upp detta hos en läkare så fick jag tabletter...



Hoppas du blir bättre snart!

2010-12-14 @ 16:56:34
Postat av: Vawwa

Det är magkatarr och omeprazol är det ända som hjälper! finns på apoteket receptfritt ;P

2010-12-14 @ 18:15:13
Postat av: malin

precis så har jag haft det, och jag mår sjukt illa oxå efter ett tag.

haft det från o till i 2 år usch, läkarna vet int evar det e :/

2010-12-14 @ 20:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0