Stort tack!

Jag blir helt varm, läser era kommentarer upp och ner, igenom och fram och tillbaka. Ni skriver grymt, har så många smarta idéer och tips, jag känner att många av er faktiskt verkligen vill mig väl, och vill att jag ska lyckas. Underbar känsla, som om ni är mina vänner, som jag kan vända mig till - och få massa positiv respons av direkt. Jag hade bara velat träffa er allihopa, krama er och tacka! Men det går ju tyvärr inte, så ni får lite små hälsningar via inlägg såhär istället..
Stort stort tack ♥



En kommentar som rullade in gjorde mig lite extra glad, och var sådär extra grymt skriven!

"Jag är sett dig rida, och du har verkligen inget att vara rädd för. Den dagen jag såg dig och Winnie på banan var ni två i topp tre av finaste ritter. Du har inget att vara rädd för. Du och Winnie är ett vinnande team som ingen kan sätta stop för.
Sen förstår jag att du känner en enorm presentationsångest, du driver en av Sveriges största hästbloggar tillsammans med Sofia och självklart riktas mer uppmärksamhet mot dig på banorna än mot andra ryttare. Men kom ihåg att om du rider in på banan med en positiv tanke och gör ditt bästa, ÄR DET INGEN SOM KAN KLAGA. Sen har du egentligen inget att bevisa, för du har redan bevisat något. Du har bevisat att man kan ta en oerfaren ponny som ingen tror på och ta den till toppen. Så länge du är nöjd, och du och Winnie har den tilliten till varandra är det ingen som har rätt att klaga alls, då är det dom som har fel. Efter att ha läst den här bloggen en tag känns det som att du alltid tänker på Winnies bästa och gör ditt bästa. Så glöm allt vad presentationsångest är och skit i dom andra och vad dom tycker, även om det är svårt. DU vet vad som är BÄST för DIN ponny och för dig, ingen annan. Så är det bara."

Värd kommentar att uppmärksamma, någon som verkligen önskar andra lycka och uttrycker sig på ett sätt så att man verkligen tar åt sig positivt. Tack My, http://myht.blogg.se/.

Men ALLA där ute, som lagt ner sin tid och energi på att skriva massa fina och peppande kommentarer - tack verkligen. Ni förstår nog inte hur mycket det betyder att ni visar upp den fina sidan hos er till mig, visar att ni tror på mig och det jag gör. Visst är jag och Sofia självsäkra i bloggen, men vi är två unga tjejer precis som alla andra - med samma känslor och samma krav på oss själva. Tyvärr?



Kommentarer
Postat av: Ebba Molin

Du är verkligen värd alla tips! Kanske låter konstigt pga att jag inte känner dig personligen men du är underbar Linn! Glöm aldrig det!<3

2011-06-02 @ 21:27:48
URL: http://ebbamolin.blogg.se/
Postat av: Felicia

Varför ska du inte vara med i dressyren på ljungskile på måndag längre? :/

2011-06-02 @ 21:51:58
URL: http://carrepip.blogg.se/
Postat av: Jessie

Jag undrar samma som Felicia! Jag ska vara med och jag hade verkligen sett fram emot att få träffa dig. :(

2011-06-02 @ 21:58:57
URL: http://dressyrfjollorna.blogg.se/
Postat av: alexandra

Helt ärligt håller jag med alla ni har verkligen inget att skämmas för. Glöm aldrig att du rider för att det är kul inget annat och då kan inget kräva att man ska vara perfekt. Gå in på banan och ha bara kul, ni kan och det vet nog alla. Tänkte också säga att ni har en grym blogg, bästa hästbloggen!!!!!!

2011-06-02 @ 22:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0