Ljungskile

Jag har nyss vaknat och kommit på att det är sol ute idag igen, underbart!

Det är lokal ponnydressyr på LjRK idag, min gamla klubb. Hade tänkt att efteranmäla mig och starta bäbis där, men det blir lite tight inpå och vi vill spara på honom så det blir tyvärr inte så. Sen hade de lite knepiga klasser, vem orkar lära sig LC2 elr LB0 liksom? Då hade jag bara orkat starta LA:1:an som jag kan, tänker inte lära mig mer små skitprogram.. haha!

I vilket fall så ska jag dra mig neråt dit nu för att kika på en del kompisar och kanske coatcha lite, det brukar uppskattas i alla fall. Så ni får hålla tummarna för främst Emmie Holmquist ;)

Ska eventuellt träna en storhäst i närheten där också, dess ägare hörde av sig igår så vi får väl se hur det blir. Spännande..

Nu vet ni hur min dag ser ut i alla fall, tävlingstittande samt ridning, åtminstonde av mina egna ikväll.

Filmen på Martijns LA dyker upp såsmåningom också! :D

Kommentarer
Postat av: sofia - teamlersater.blogg.se

Gillar eran blogg jätte mycket, MEN : jag tycker att ni ska göra en ny design. Ni har haft eran jääääättelänge, skulle vara rolgit med något nytt. Det är inget fel på den ni har nu, ABSOLUT INTE. Men somsagt en ny skulle vara kul :D

2011-06-06 @ 13:22:37
URL: http://teamlersater.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, men du startade ju i alla fall x)

Grattis till vinsten! :)

2011-06-06 @ 17:07:47
Postat av: alva

Håller med! En ny design skulle vara kul även ifall denna är sjukt snygg! Men man tröttnar lite efter ett tag!

startade du iaf? Skriv om det isf!

2011-06-06 @ 22:19:50
URL: http://alvaaohlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0