Diskussion, kommentar!

"Jag blir så oerhört glad av det du skrev! Jag blir glad för din ponnys skull speciellt, du visar att du bryr dig om honom på riktigt genom att låta honom vara häst och inte behandla honom som en maskin. Håller verkligen med dig i vartenda ord, kunde inte skrivit det bättre själv. You go girl!"

Superbra kommentar tycker jag, många av era kommentarer var kanon - men denna tjejen tog verkligen fram det vikiga! "Du visar att du bryr dig om honom på riktigt genom att låta honom vara häst" för enligt mig handlar det precis om det, jag bryr mig och därför får han mer än gärna smutsa ner sig och vara en äkta ponny. Det handlar ju inte om att jag är lat och inte orkar ta in honom eller orkar mocka under sommaren, utan för att jag bryr mig om honom. Tack för en bra kommentar!



Kommentarer
Postat av: Angelica

Dessutom det du skrev nu, att det inte handlar om att du inte orkar mocka under sommaren osv. Det är ju SAMMA sak om någon inte låter sin häst vara ute och leka och busa och blir LORTIG! Varför rullor dom sig? Jo för dom tycker det är SKÖNT , inte för att reta ryttaren för att den nu måste borsta x)! Har man häst ska man faktiskt veta vad det handlar om!!! Hästen/ponnyn SKA få gå ute och lorta ner sig och få lera i pälsen, dom mår BRA och trivs! Lycka till säger jag bara att gå in och rid en MVS på en häst som inte trivs och mår bra!!! MASSA cred till dig Linn, du är super och VISARE enormt hur mycket du bryr dig som sagt! All lycka till i framtiden till och Winnetoo :))

2011-06-09 @ 22:13:55
Postat av: Emma

Jag håller med hennes kommentar, du tog upp något väldigt viktigt och ingen hade kunnat skriva det bättre själv!

2011-06-10 @ 01:00:34
URL: http://emmatherezia.blogg.se/
Postat av: Veronica

Gulligt med tofsen =)

2011-06-10 @ 07:27:04
URL: http://veronicasadventure.blogg.se/
Postat av: Olivia-everythinghorzes.blogg.se

Herregud vad söt Winnie är!:)♥

2011-06-10 @ 12:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0