Aktiverade läsare



Tänkte bara dra lite svar på tal eftersom att vissa tycker att det är fjolligt med en "kommentarsgräns". Grejen är ju inte att jag ska försöka få flest kommentarer i bloggvärlden, var är det för merit haha? Saken är så enkel som att det inte är roligt att blogga om man inte har engaerade och aktiverade läsare!

På min (och Linns) blogg vill jag känna att alla är delaktiga. Jag har sagt det tidigare, ni läsare är ju lite av en del av en familj utan att få det att låta dumt. Går det jobbigt inom något område och jag skriver ut om det, så kommer det alltid in en massa kloka, peppande och härliga kommentarer som visar att det finns människor som bryr sig. Jag hjälper gärna er, så länge ni hjälper mig. Och det är precis så det är nu. Alla kan hjälpa varandra, med konstruktiv och god kritik, tips och allt möjligt. Och det är väl det som är målet med ett stort nätverk, eller?

Så, jag vill bara se hur många som är ärligt engaerade genom det här, inte för att vinna en kommentarsstrid. Men med tanke på antalet bloggläsare som vi har så kan jag inte sätta en typ "10 kommentarer"-gräns. Detta är grymt låg nog, om alla skulle offra ca 2 sekunder som det tar att lämna en liten kommentar i rutan. Men så finns det ju de som bara vill titta på bloggen för att hitta fel, trycka ner oss och som inte bryr sig för fem öre.

Sen måste folk skaffa lite humor.. ingen som levde på fb under ": PppPppPPppP"-perioden..?



Kommentarer
Postat av: Lovisa

det blir ju trist att blogga om läsarna liksom inte är med och säger vad de tycker,o sådär :) :D



2011-06-13 @ 14:40:15
URL: http://lvdressyr.blogg.se/
Postat av: Anonym

men du fattar väl att alla VILL ha bildbomb? det är ju inget snack om saken så varför dra ut på de och vara så jävla jobbig och vilja ha " aaa" kommentarer.

Åh vad jag blir trött, lägg ut bilderna om du vill eller inte men det är så drygt när man tigger om kommentarer bara för att hamna på mest aktiva listan

2011-06-13 @ 15:05:40
Postat av: sofia g

Anonym: återkom när du läst inlägget en gång till o har något vettigt o säga ;)

2011-06-13 @ 15:08:37
URL: http://teamsl.se
Postat av: Anonym

men du märker la att ingen tycker det är kul med detta? du har inte ens fått 200 kommentarer ännu och det är bara så sjukt drygt. Men ha de så kul med dina 300 (woow) kommentarer och jag hoppas du glädjs av allas engagemang som "aaa"



Jag har läst inlägget tillräckligt för att veta vad jag pratar om ;)

2011-06-13 @ 15:24:30
Postat av: Anonym

Förlåt, men KÄFTEN alla negativa skitar, blir så trött på er!

2011-06-13 @ 15:29:48
Postat av: celine

vet ni något om fång? eller har ni något tips om fång? skriv det då jättegärna till mig.. behöver all hjälp jag kan få!

kram

2011-06-13 @ 15:40:47
URL: http://stornado.blogg.se/
Postat av: Alva♥

JAG ÄSLAKR DEN BILDEN ! :D

2011-06-13 @ 15:51:27
URL: http://alvaaoberg.blogg.se/
Postat av: Henrik

Fin bild på er :)

2011-06-13 @ 15:57:04
URL: http://henriksfotografier.blogg.se/
Postat av: emma

Kan inte ni videoblogga mer :)? Bara snacka lixom!

Och Linn, kan inte du ha pepp-talk i en bloggvideo någon gång? :)

2011-06-13 @ 17:12:23
Postat av: bella

men hallå, varför skulle man INTE vilja se bilder? -.-

2011-06-13 @ 19:29:17
Postat av: Jessica

Men är ni dumma i era huvuden har ni ens läst inlägget ovan? Hur kul tror ni att det är att blogga när ingen människa ens orkar kommentera något dem skriver? Då kan väl ni sluta vara såna idioter och skriva en ja-kommentar på inlägget bara istället för att gnälla som småungar?

2011-06-13 @ 20:31:01
Postat av: Clarasofiasteen'

Så gjorde vi alla det :PPpppPPpppPP

2011-06-13 @ 20:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0