Tror ni på det här? ;)

Inlägg taget ur ponnysanning's skvallerblogg -



HAHA, det är ju det här jag saknat med skvallerbloggar, skvaller från mediakåta läsare ;)

Hur sanningsenligt tror du att det här skvallret är?
Kul att se hur många som tar det som står seriöst och tror på det..

För det första..
Alla anmälningar går via TDB (tävlingsdatabasen) där hästarnas reg. nummer är registrerade på deras namn - alltså är det helt omöjligt att Winnetoos namn skulle ha stavats fel i några papper på någon tävling. Dessutom, om det hade varit så, varför skulle jag bry mig om det? ;) Och det som är roligast av allt är - att hon blandar in ett YRKE i det hela, vad har min ponnys namn med modellandet att göra? haha!

För det sista, så är jag nog den minst snobbiga & bitchiga av dem flesta ute på tävlingarna..

Creed till dig som driver ponnysanning som vågat lägga upp sånt här i vilket fall, kan tänka mig att ni får en hel del sånna här mejl - och jag lovar, vi bloggare tar nog inte så illa upp som ni kan tro! Kör hårt, läsarna blir roade och vi får publicitet! och får veta saker om oss själva, som vi inte innan det publicerades på skvallrisarna visste om.. ;)

Jaja, kul att man är så intressant i alla fall ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

du vill att skvallerbloggarna ska skriva om dej men när dom gör det så ska du alltid försvara dej med en massa inlägg.. du får publicitet av dom men nåt du kanske inte tänkt på att du ger dom publicitet... jag läser eran blogg för att följa er och hästarna inte för en massa ovärda skvallerbloggar och inlägg. kom igen nu.

2011-02-11 @ 18:21:20
Postat av: Erica

Hallå! Vill först bara säga att detta inte har något med inlägget att göra. :-) Men jag hade totalt missat att ni startat en blogg?! Blev förståss väldigt glad och har nu suttit och lusläst varenda centimeter av alla inlägg, det tog ett tag vill jag lova ;-) Vill till sist bara säga att det är en otroligt läsvärd blogg ni har, massa cred till er tjejer! Hej så länge, jag ska defenitivt fortsätta följa eran braiga blogg! Kram. :-D

2011-02-11 @ 18:31:37
Postat av: Linn Olsson

Anonym: För att nå ut till en bred målgrupp (vilket alla större bloggare är ute efter) för att få bättre och bättre statestik - så kan man inte skriva om BARA det ena eller det andra.



Du gillar att följa oss med våra hästar, någonannan älskar all uppståndelse kring det senaste med alla skvallerbloggar osv. Det är så det fungerar, smaken är som baken! ;)



Så, ett tips, är att du läser dem inlägg DU tycker om och struntar i att läsa dem andra - då slipper du lägga din energi på att bli bitter ;D



//Linn

2011-02-11 @ 19:03:48
URL: http://teamsl.blogg.se/
Postat av: Ebba

Jo det är visst möjligt att namnen blir fel ändå. Jag har nämligen råkat ut för det, vilket är lite märkligt eftersom det är SÅ mycket enklare att göra allt via tdb, men de här var inlagt manuellt... Kommer inte ihåg var det var någonstans men hästens namn stod med ck istället för bara k som jag skriver det och har det i TDB...

2011-02-11 @ 19:53:56
Postat av: Anonym

Min kompis häst namn blev fel i helgen , så det är visst möjligt!

2011-02-11 @ 20:19:31
Postat av: Johanna

Skulle du inte sluta med såna här "försvars-inlägg" eller har jag missuppfattat allt helt och hållet? ;P

2011-02-11 @ 21:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0