Morning!

Hej på er! Har nyss slängt i mig frukost, vaarm oboy o macka
Skönt att jag började 08.30 och var klar runt 09.00, fick gå in i huset istället och läsa det sista i svenskaboken som vi skulle läsa.

Funderar på hur jag ska lägga upp arbetet med Mahjong idag.. igår gick han ju ett ganska hårt pass, och dagen innan dess blev det ju ett hårt dressyrpass. Hm, det får nog bli en lugn tur ut idag med en klasskompis. Hoppas bara att det slutar att regna, segt när det är så tråkigt väder.

Ska försöka skriva ihop lite roliga inlägg idag, hoppas att jag kommer på en del grejor! Har gjort några inlägg som kommer under dagen i alla fall, så håll koll ;)

Vi hörs senare!

Vårkänslor


Kommentarer
Postat av: Julia

Härlig Bild!:D

Jag verkligen älskar er blogg:D

2011-02-03 @ 21:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0