För bootsen är så nya för i år..

Idag är en helt meningslös dag då jag är halvsjuk, krigar med allt och alla och ja, vet inte mer.

Har reagerat på att nu det senaste så har väldigt många hissat och skrivit att de snarast skall införskaffa sig Boots, ja givetvis färgade sånna. Tex guld och silver.. för det är ju så himla nytt och så för i år! Not ;)

Visste ni att jag har har de silvriga sen långt tillbaka? Absolut de snyggaste av allihopa! Dock glömmer jag alltid att sätta på dom, hade dom på nån nationell i Båstad o sommras, men inte mycket mer.. de ligger bak i någon av våra bilar misstänker jag. Jag är inte den som har så stor koll på min utrustning, haha!

Vill också varna om att de inte är speciellt hållbara då färgen slits direkt tyvärr!


Willands-laget hade givetvis klätt alla sina 4-benta ekipage i guldiga, till deras vinst i lag-SM 2010 också.
Så näe, de har allt redan funnits länge på marknaden! Så de som tror att de har kommit ut i år, fel fel fel - men att de är snygga är rätt rätt rätt! :D


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahah förlåt men fan vad du skryter xD

2011-02-19 @ 19:54:30
Postat av: Sofia Genne

Amanda: Vart skryter jag? ;)

2011-02-19 @ 20:08:48
URL: http://teamsl.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag säger bara diss!

Köpte 2 par silvriga nu till min nya ponny eftersom hon trampar på sig själv typ, haha

Använt dem 5 starter och tre träningspass och dem är knappt silvriga längre! :(

2011-02-19 @ 22:57:34
Postat av: Emelie

jag har dem guldiga och min medryttarponny har trampat på dem ca 3 ggr säkert och en av märkena blev där typ så avskuret mär eller ja buckla in

2011-02-20 @ 08:32:29
Postat av: FRIDA ELMLUND

Jag såg dem i Falsterbo för första gången :)

2011-02-20 @ 18:25:17
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/
Postat av: Kajsa Ahlsten

Vad rolig din blogg verkar vara. kommer definitivt läsa din blogg igen! =) Ha en kul vardag :p

2011-02-23 @ 23:06:24
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0