Fartdåre

Visste ni att Mahjongs pappa var en grym galopptör? I alla fall så märks det på Mahjong, ibland, ibland kan även han vara pigg och galen! Skämt åtsido, han har varit ett riktigt kanonskott sedan vi satte igång efter vintervilan, och på markarbetsträningen för ett tag sedan var jag tvungen att testa släppa honom några långsidor i ridhuset.

Det resulterade till att häflten av personerna som tittade skrattade ihjäl sig - tränaren blev rädd/orolig och ropade "sofiaaaaa", "lugn lugn lugn lugn lugn" (samt 2 kompisar som satt på sina hästar som inte rörde en fena..) och jag & mahjong som hade riktigt kul och nog dog av skratt! :)

En vanlig dag på SRG helt enkelt!


Jag skrattar lika mycket varje gång jag tittar och lyssnar på det här klippet, haha!


Tji fick dom, hihi : PppPpPPpPP


Kommentarer
Postat av: /issa/ evelating.blogg.se :)

HAHAHAHA: sofia du e ju helt galen! eller va vare dom sa? xD

jag tyckte det såg bra ut att han fick stärcäka på sig:)

2011-02-11 @ 23:59:10
URL: http://evelating.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad heter låten i filmen? :O

2011-02-11 @ 23:59:23
Postat av: Sofia ( fotografy.blogg.se )

AHAHHAHAHAH, dööör! :D

2011-02-12 @ 01:23:42
URL: http://fotografy.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad heter låten? :O

söta ni är!! :)

2011-02-12 @ 09:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0