Ambulansmän stormade in

Back to Higland - vilket märks..
Det blev lite dramatiskt förut då Emelie flög av förut, och slog i benet regält och kan knappt stödja på det. Ambulansen kom så fort vi ringde i alla fall, och nu är hon och våran handikappade Linda redan på väg in till akuten.

Snacka om att ambulansmännen måste tro att vi är dumma i huvudet.. skickar med Linda också, som redan har gips på sin fot/ben då hon fick en spark och bröt foten för några veckor sedan?! Men hon skulle tvångt med, haha.

Det händer alltid något på Höglanda ;)



Nu ska jag ner i stallet en snabbis för att hjälpa en kompis att hålla i hennes häst när hon skall bandegera om honom, och sen kommer Fille & Jacob (Ingvarsson) hit med två kompisar och chillar, så får väl sociala mig lite med dem också.


Kommentarer
Postat av: emma

HAHAHAHHAHAHAH ASSÅ

vad i HELVETE tänker ni med, SKICKA MED NÅGON SOM REDAN HAR GIPS HAHAHAHA

asså jag garvar sönder när jag läser eran blogg, HAHA den gör fucking min dag! Asså dom dära ambulansmännen fick sej nog en smärre chock efter denna dagen HAHAHHAHAH NI ÄR SÅ JÄKLA SKÖNA <3

2011-02-14 @ 21:57:54
Postat av: Ingrid

Låter fint :D kommer du torsdag fredag också? :D

2011-02-15 @ 12:44:01
URL: http://Dressyrmupparna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0