Varför jag väljer Videofyme



Sånna här kommentarer uppskattas verkligen, en glad och trevlig person men som ändå kan komma med "konstruktiv" kritit, på ett roligt sett! Jag skrattade gott när jag läste kommentaren, och håller med det. (Trots att viss reklam kan vara ganska kul att se ibland).

Jag har valt videofy.me både för att visa annonser men också för att jag har haft jätteproblem med Youtube sedan de ändrade detta med "google-konton". För det första kommer jag oftast inte in på min inloggning, och om jag väl gör det så kan jag nästan aldrig ladda upp filmerna - de avbryts efter bara en liten stund. Man lär sig efter ett tag att man verkligen måste dra ner volymen till 0 tills reklamen är över.. tro mig ;)

Hoppas ni har förståelse ni som ogillar att jag laddar upp filmer på v.

Kan inget än att titta på den här filmen om jag är på dålig humör - om man får upp humöret igen! Haha, så söt är han lillkillen! Som en liten hund följer han efter mig och leker med mig. Speciellt snyggt är det när han kör en stegring framför mig, eller hur? Glöm inte sänka ljudet innan du trycker på videon!



Dock skulle jag behöva hjälp av någon som är duktig på kodning. Min widgets funkar inte, om ni klickar på en film till höger där jag har mina filmer, så går det inte att komma till dem? Kan inte hitta felet i kodniningen heller.. Hjälp?

Kommentarer
Postat av: alex-xelaaa.blogg.se

Haha, okejdåå, då får jag stå ut :)<3

2011-04-20 @ 11:57:00
URL: http://xelaaa.blogg.se/
Postat av: Emmy

Åhh, videofy är säkert bättre än Youtube, men tycärr kan jag inte se på såna filmer, det funkar inte alls, det är såå tråkigt att jag aldrig kan se filmer på er fiina :) <3

2011-04-20 @ 12:06:59
Postat av: Sofia Genne

Emmy: Usch vad tråkigt! Jag ska se om jag kan be ngn annan ladda upp någon film på YT nån gång ;)

2011-04-20 @ 12:08:30
URL: http://teamsl.blogg.se/
Postat av: Hilda Andersson

säger samma som Emmy, jag kan inte se på era filmer. Oftast kommer man in på din videofy-sajt och där kan inte jag se filmerna! VÄLDIGT STÖRIGT :(

2011-04-20 @ 12:09:11
URL: http://swedishdressage.blogg.se/
Postat av: Bella

Dessutom så tjänar man ju pengar på videofy ;)

2011-04-20 @ 12:09:12
Postat av: Anonym

HAHA alla vet ju att det bara är för att du vill ha pengar?

2011-04-20 @ 12:21:36
Postat av: Sanna

ha en bra dag =)

2011-04-20 @ 12:41:02
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: rebeccadahlin

Fin blogg! Allt bra? :)

2011-04-20 @ 12:56:13
URL: http://pitchtjejen.blogg.se/
Postat av: My

Videofy funkar inte för mig häller, allt blir bara grönt och svart... Riktigt tråkigt då jag gärna vill se alla videor.

2011-04-20 @ 13:17:27
URL: http://myht.blogg.se/
Postat av: borisjelic

Vad gör du under påsklovet då :D?

2011-04-20 @ 13:22:14
URL: http://boriiisjeliiic.blogg.se/
Postat av: Caroline

Tycker också att ni/du borde byta till yt, kollar aldrig på era filmer :(

Men om det inte går så går det inte!;)

En fråga bara; Handlar det inte om pengar också?:s Ju fler som tittar desto mer pengar får ni ju?:)

2011-04-20 @ 16:02:02
Postat av: Sofia ( fotografy.blogg.se )

Jag kan inte alls se Videofy.me filmerna. Skärmen är grön och pixlig, men ljudet går ändå. Så kan inte se en enda av filmerna, så brukar kollar på startbilden bara, och tänka mig vad som händer ;)

2011-04-20 @ 16:41:36
URL: http://fotografy.blogg.se/
Postat av: Julia

jag tycker du e jetebra på naturäl horsmänchip

2011-04-20 @ 19:26:51
Postat av: Elin

mm ja oxå

2011-04-20 @ 19:27:46
Postat av: Ellen

ja tycker de me du e bättre än empathy tycker ja

2011-04-20 @ 19:28:15
Postat av: Jenny

Det sämsta med videofy.me är att inte alla har lyckats fixa så att man kan se inbäddade filmer, filmen öppnas istället i ett nytt fönster när man klickar på den. Grymt störigt och tidskrävande! Hosthost till dig, du borde fixa det ;) Vet att det går, för tex Dressyrmupparna och många andra bloggar har så.

2011-04-21 @ 00:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0