Fredag!

Hejhopp, fredag idag, helt underbart!
Har skrivit engelska nationella i skolan hela förmiddagen så hela huvudet är kaos typ, haha. Men det gick strålande bra, så det var värt att hjärntvättas för ett tag ;)

En riktig kanonhelg som väntar, trots det så är inte humöret på topp.. Har ingenaning om varför, det blir säkert bättre ikväll när första partykvällen invigs! Ska rida en hel del också såklart, under helgens gång ska jag även hålla i tre träningar - älskar det! Blir glad och varm i hela kroppen av att se andra nöjda och klara av nya saker :')

Vi hörs mer, hoppas ni får en grym fredagskväll ni med!


Den mycket saknade tok ponnyn Charlotte som jag red förra året, när hon var till salu.


Kommentarer
Postat av: Nadja

Nationella eller, dom är ju inte så svåra :P

2011-04-08 @ 17:16:22
URL: http://ponnidressyr.blogg.se/
Postat av: Amanda

Nationella var ju så svårt som jag trodde! Fast det kändes som att man fick mot kortare tid än vi fått på de tidigare...

Man är ju skit nervös inför skriftliga på onsdag :O

2011-04-08 @ 21:01:56
Postat av: Olivia

Hehe, jag gjorde också engelskan idag.. Har dock ingen aning om hur det gick.. Efter lunch skrev jag fysikprov också, så hade prov hela dagen, haha!

2011-04-08 @ 22:10:05
Postat av: Josefine

Tycker jag känner igen den ponnyn, en i min klubb ägde henne men såldes till en annan jag känner :) du vet inte var hon blev såld ngnstans när du hade henne :) ?

2011-04-09 @ 22:53:15
URL: http://teamhorse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0