Julpynt i stallet!

Idag är det dags för det årliga julpyntet i vårat stall, så himla mysigt!
Vi har alltid det runt denna tiden på året varje år med alla i stallet innan månadsmötet. Hänger upp massa granris, knäckebröd osv. Hästarna älskar det och åh, jag älskar mysig julstämning!

Tänkte hinna rida i alla fall Winnetoo innan så jag får snabba på nu. Han ska gå lite lösgörande med lite bommar och sånt idag hade jag tänkt mig.



Självklart tar jag med mig kameran ut till stallet sedan så ni får se hästarnas juliga boxar =)

Dessutom har jag ett flertal tidsinställda inlägg som kommer komma upp här under dagen - så idag blir det faktiskt bra update!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltid lika mysigt med julpynt. Sen fram emot bilderna.

2010-12-05 @ 11:58:18
Postat av: Jenny

Har Sofia försvunnit från bloggen eller? haha :)

2010-12-05 @ 12:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0