Bilder kommer!

Gud vilken lång dag det blev i stallet, kanske 5-6 timmar har jag varit konstant ute i stallet och fixat och ridit hästar.. Men det är mysigt, jag älskar det!

Kameran har varit med jättemycket idag och jag har filmer från både Silvias och Winnetoos pass. Winnie fick hoppa en liten serie med tre hinder + bommar. Han var himla lugn idag faktiskt, riktigt fin!



Silvia fick hoppa på en lite mindre avancerad serie och lite små hinder överlag - mest för att hon tycker att det är SÅ HIMLA kul! Hon blir helt ifrån sig, hela hon skakar i kroppen av värsta adrenalin-kicken! Haha.
Dessutom var det första gången sen den riktiga kylan kom som hon fick hoppa - det säger ju sig självt hur harmoniskt vårat ridpass blev.....

Mamma skratta typ ihjäl sig, och jag fick hålla i mig ordentligt några gånger ;)
Tänkte fixa film åt er med, men gör nog det imorgon :)



Bilder från julpynt och sånt ska ni få redan ikväll, dock har mamma kameran och tänk om jag ändå visste vart hon höll hus ;) Tror hon är ute och grejjar i stallet men när hon kommer in så sätter jag fart med ett nytt inlägg!

Kul att ni är med och kommenterar och diskutterar så mycket, jag svarar på allt så gott jag kan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte både du och sofia lägga upp bilder på erat stall + sadelkammare o sånt, ridhus, transport osv? skulle vara kul och se hur ni och era hästar har det :)

2010-12-05 @ 20:37:22
Postat av: sanna

Kan du inte ta bilder på gården i helhet och stall och sadelkammare och sånt någon dag?:)

2010-12-05 @ 21:24:48
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

kul med filmer :D:D

2010-12-05 @ 21:41:19
Postat av: Julia:D

Jättekul och fin blogg ni har:D

2010-12-06 @ 19:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0