Grymt!

Idag har varit den mest effektiva dagen på länge, jag har fått gjort allt och lite till känns det som!
Dessutom har jag haft världens motivation dagen igenom, i alla uppgifter och inte blivit det minsta stressad utav dagens "måsten" utan bara tagit en sak i taget, låtit allting ta sin egen lilla tid.

Jag har fått gjort klart två skolarbeten, riktigt stora arbeten, varav ett påbörjades idag OCH avslutades idag. Inte illa! Dessutom är tre hästar ridna, alla fick ta den tid dem behövde. Nu ska jag bita tag i matten, peppad till tusen att jobba igenom alla tal som jag satt upp som mål för idag, när det är sängdags idag ska det dofta MVG i matte nationella ;) 

Igår var en as jobbig dag, tänkte för mycket på allting och hela huvudet snurrade till slut. Men efter sånna dagar brukar allt klarna upp väldigt. Det behövs nog "kaos" dagar ibland där man faktiskt låter tankarna snurra ända till det är dags för att sova - för att sedan vakna upp och känna att man har lite balans i livet igen och kunna se saker ur andra, lite ljusare, perspektiv helt enkelt.







Kommentarer
Postat av: Maja - fälttävlansryttare

starkt jobbat tjejen! :)



film från dagen ridpass, hoppning 1.30m finns på bloggen. KOMMENTERA! :)

2011-03-23 @ 21:23:24
URL: http://retardriders.blogg.se/
Postat av: Anonym

läs din mejl :)

2011-03-23 @ 21:25:25
Postat av: Olivia & Sofia

Fin blogg! :)



Kika gjärna in på våran blogg också.

2011-03-23 @ 22:25:18
URL: http://tavlingsryttaree.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är fantastisk! Go girl....

2011-03-24 @ 11:04:05
Postat av: Dafie

Bra gjort! Jag borde också göra så, har en massa som ska göras. Men... till slut väljer jag ändå alltid bort det viktiga. :/ Det värsta är att jag blir jättebesviken på mig själv för det också.



Ha det bra i alla fall!

2011-03-24 @ 17:46:35
URL: http://dafiedencoola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0