PACKNING!

Herregud, pratade precis med Sofia och blev införstådd med hur mycket jag kommer behöva PACKA! :O
Hade inte riktigt hajjat att det här blir sista kvällen och sista timmarna hemma under den här helgen.. haha!

Imorgon drar jag tidigt som attan till Scandi för att möta upp grymma brudar & träffa allt gott folk. Blir en heldag med förhoppningsvis mycket härliga folk!

Sedan skulle vi visst dra direkt till Genne för att fixa oss inför kvällens party planer med resten av väst svenska storbloggar gänget! Sedan blir det PARTY all night long med riktigt goa tjejer! :D

TIDIGT på morgonen efter drar jag och Sofia från Uddevalla ner till scandi och börjar med att stå i bloggmontern igen - jag är så taggad på det! Få träffa alla er ska bli underbart kul! Sedan får jag se hur länge jag känner att benen bär mig inne på mässan, sjukt mycket folk och en fruktansvärd värme som vanligt + lite sömn och mycket intryck på en och samma gång.. Drar nog inte hem allt för sent, men jag ska självklart vara där över dagen!

På söndag fyller jag år och det blir släktkalas för mig hela dagen & sedan drar ännu en skolvecka igång med HUR mycket som helst att göra!

Riktigt rolig helg full med planer, men frågan är hur pigg jag kommer vara på måndag morgon? ;)



Men till packningen som jag ska fixa med nu då - jag kommer behöva TRE kläduppsättningar både för mässan och party, smink, sovgrejjer, hår fix och jag vet inte allt.


Angående om vad jag ska köpa på mässan osv - som många utav era frågor handlar om just nu så kan jag säga att jag inte har någonting alls jag BEHÖVER i den bemärkelsen. Men å andra sidan är alltid impuls shopping rätt nice?! Men i år får det bli på en lagom ekonomisk nivå - för fortsättningen på år 2011's bästa! ;)

Lite bilder på NÅGRA av sakerna som köptes förra året..
Min plånbok fick lida rejält efter mässan 2010 så att säga :(


Glöm absolut inte att komma förbi bloggmontern - då vi verkligen kommer kunna ta oss tid och snacka med var och en av er! Vi kan svara på frågor, ta till oss tips och nya idér, snacka allmänt med er och lära känna några av er lite bättre!

Tiderna för bloggmontern för att både ni och vi själva skall komma ihåg:
Fredag - klockan 11-12
Lördag - klockan 10-11

VI SEEEEES!




Kommentarer
Postat av: Louise

Hihi, jag kommer lätt fråga er båda om en autograf :D

Om man får såklart! :D

2011-02-25 @ 14:11:34
URL: http://pudelflikkan.blogg.se/
Postat av: Klara

Tack för att trevligt samtal, det var trotts allt ett tag sedan :) Du får ha det bra så kanske vi syns i Billdal nästa helg.

2011-02-25 @ 18:14:35
URL: http://klarahjorth.blogg.se/
Postat av: amanda

haha jag såg er båda flera gånger, men vågade inte gå fram :$ :D

2011-02-27 @ 17:56:59
URL: http://amandaelinaernklev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0