Feber..

Hej på er!
Sitter med världens huvudverk och feber - inte så passande just nu när jag MÅSTE kämpa det sista i skolan, MÅSTE rida hästarna och dessutom är det snart lov och jag vill vara frisk då!
Menmen.

Idag är det trim i ridhuset som gäller för Max och Silvia - Winnie vilar. Skönt att det bara var två idag när jag mår som jag mår.. Imorgon är det i alla fall hoppträning för Silvia så hon ska trimmas igenom ordentligt så jag har en chans att hålla ihop henne imorgon och Max ska lösgöras med mycket skänkelvikningar, öppnor osv.

Vi hörs!




Kommentarer
Postat av: Emma

Varför rider du Max ?

Och varför tävlar du inte silvia ?

Skulle inte du och Sofia kunna skriva upp vad era hästar äter, ink. alla mineraler vitaminer och tillskott. Hur ofta de äter och hur mycket ? :D

2010-12-13 @ 14:43:13
Postat av: Eleonor

Oj kan du inte försöka ta de lugnt EN dag! De brukar oftast räcka, annars hänger febern o förkylningen kvar länge länge om man fortsätter kämpa med både ridning o skola samtidigt! Vill ju att du ska få en god jul! ;):)



/ Eleonor

2010-12-13 @ 15:53:02
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0