Dressyr träning

Hej på er!
Kul att ni uppskattade den lilla rundvisningen i stallet igår - och kul att ni tar er tid att berömma och skriva det som ni tycker är BRA också!

Jag kom precis hem och idag är det Dressyrträning för Maria Hagström som står på schemat!
Ska kolla med mamma om hon har lite tid över att filma möjligtvis, men inte helt säker på det. Men ska kolla i alla fall, för isf kan jag slänga upp en dressyrfilm lite senare :)

Ska även klippa ihop en års summerings film med MASSA "good memories" från tävlingsbanorna med Winnetoo, näst sista året tillsammans.. :'/
Det kommer förhoppningsvis upp ikväll med - kanske även svar från frågestunden!

Så ni kan ju ladda upp inför en "filmkväll hos teamsl" ikväll då ;) haha!






Kommentarer
Postat av: Malin

Vrf ska du sälja redan nästa år? :(

2010-12-30 @ 18:48:29
URL: http://hereyouhaveit.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Jag heter Daniella (kunde inte skriva i fältet:S)



Du har ju 3 år kvar!!



Tycker verkligen om bloggen jättemycket en av dom jag besöker flera gånger om dagen:)



Något tips på att få hästen att få bra framåtbjudning??



Måste fråga har ni någon 16 tum sadel (hopp) till salu??



Ha gärna fler tips på övningar med är jättekul att läsa och en film på övningen:)



Lägg gärna ut svaren i ett inlägg då jag har lite problem med att gå in här på kommentarerna:P

2010-12-30 @ 20:21:17
Postat av: Anonym

Meen är inte du 95:a :)? då har du ju 3 år kvar :D?

2010-12-31 @ 13:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0