Vuxenpoäng

Jag sitter och skriver ihop ett CV nu, vilket känns väldigt.. vuxet?
(Utöver det försöker jag att plugga samtidigt, vilket inte är min starka sida.)

Det är helt otroligt hur fort tiden går, jag är 18 bast och det är dags att få tänka ytterligare ett steg längre - framtiden. Jag vill veta nu vad som händer efter sommaren, jag vill veta nu vad som händer om 2 månader, jag vill veta nu vad jag gör om 1 år? Det är inte lätt när man inte kan styra sitt liv till punkt och pricka, eller hur?

I vilket fall så skall jag få iordning mitt CV ikväll hade jag tänkt mig. Det är så rörigt i huvudet just nu, speciellt eftersom att jag inte riktigt vet vad jag vill. Men en praktikansökan och troligen en jobbansökan skall skickas in redan inatt i alla fall.

Kanske blir jag inte kvar här hemma så länge till?
Who knows?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0