Vilken ponny!

Kom upp från stallet för en stund sedan, jag tog faktiskt ett kvällspass i stormen med Martijn.. Men jisses vad fin han var! Min fina fina ponny..

Riktigt fin fram till handen, jobbade genomgående och var urtrevlig! Jag är såhäääääär nöjd. Han var avslappnad och jobbade på trots stormen och ensamheten ute i paddocken.

Eftersom att han hoppade igår, så tänkte jag bara ta det lugnt och känna lite på honom samt stretcha/mjuka upp honom. Tacksam var han, då han gäärna sänkte sig långt i nacke o hals, och fick en stor genomgående trav! Kände även igenom på hur skänkelvikningarna satt, och de rullade på bra. Duktig bebbe

Får bli en gammal bild på min fining!

Det är sjukt hur fort tiden går. Det är synd att man inte har all tid i världen och alla möjligheter.


Kommentarer
Postat av: Skvallerbloggen

Hej! Jag har nu startat upp min gamla blogg igen. Och jag hoppas att alla ska gilla den. Jag kommer ha just er storbloggare i fokus.

Hoppas ni gillar det ni läser hos mig! Tänk på att jag precis börjat blogga igen:)

2011-05-25 @ 08:03:34
URL: http://elitbloggen.blogspot.com
Postat av: malin

så snygg är han! :)

2011-05-25 @ 10:21:09
URL: http://maallaann.blogg.se/
Postat av: MAJA TURESSON

sjukt snygg häst!



eftersom de va så populärt med dagens blogg igår, kör vi idag igen! ta chansen du också :)

2011-05-25 @ 11:22:56
URL: http://mturesson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0