Tiden rullar..

Godmorgon! Nu har jag börjat komma på fötter igen efter en lång håll-igång vecka. Segt värre att skolan drar igång imorgon för min del igen då, dock.. Men men, snart är det sommarlov :D

Igår blev det en sväng i skogen med Mahjong, det uppskattade han allt! Med lillkillen tog jag en låång och härlig promenad för hand, vilket nog också uppskattades verkade det som. Kan ju passa på att slänga in att vi fått uthyrt min lilla Lukas (shettisen) nu, så jag söker alltså inte efter foderhem längre.

Jag är lite småsur för min sax har försvunnit, och Martijns man ser ut som en turkisk vildhäst (känn er träffade, Halvis&Landis), det vill säga inte fint. Måste klippa men hittar ju inte min jäkla sax. Varför måste allt vara så problematiskt för?

Idag ska vi i alla fall köra ner hästarna tillsammans med mig till skolan, så får vi stå ut de sista veckorna.
Vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad bra att ni hittade en som kan ha Lukas. :)

2011-05-15 @ 12:21:24
URL: http://norrakullensstall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0