Hej där hemma!

Fick se bilder att jag & Linnsan har ett snyggt repotage i tidningen redan idag, gud vad roligt! :D

Min resa ner till Alanya har gått bra. Vi kom fram vid 06:15 imorse till hotellet, flygit och åkt buss hela natten alltså. Ingen idé att gå och lägga sig tyckte vi, så vi letade upp våra rum och sedan tog en lång morgonpromenad för att leta upp frukost. Sedan drog vi iväg på "hamam", där vi fick bortskrubbat gamla hudceller och oljemassage, skönt!

Resten av dagen har vi legat på stranden
- och i vattnet! Guuud vad underbart det är, svinvarmt, solen står högt och vågorna var galna idag. (Vi är lite dumma så vi badade fast det är röd-flagga.. men det gjorde ungefär halva stranden, och vi var försiktiga. URHÄRLIGT! ;))

Vi har redan varit ute och shoppat lite också, och lyckades pruta från 180 Lira till 60, det ni!


Förövrigt har JAG lyckats bränna mig.. jag som för det mesta har ganska bra skyddande pigment, men nu har jag åkt på det. Trots att jag till och med hade lite solskyddsfaktor som jag inte brukar ha ofta!? Men brun är jag i alla fall :D

Förbereder ett inlägg med bilderna
från när jag red Martijn i Tisdags till er i alla fall, och så får ni några bilder från dag 1 - Alanya :D




Kommentarer
Postat av: MedinaStyle

så mysig blogg:D!

2011-05-07 @ 19:19:04
URL: http://medinastyle.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Ja men, det där ser ju inte alls härligt ut... Fusk :<

2011-05-07 @ 22:38:52
URL: http://yassei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0