Gårdagen!

Hej på er, och förlåt för den kassa uppdateringen igår!
Jag har fullt upp från morgon till kväll, och han inte ens klicka in på datorn en ända gång sedan drog jag iväg med kompisar på kvällen så jag kom hem sent - ibland blir bloggen lidande tyvärr.

Men i alla fall så tänkte jag berätta lite om igår...
Mitt funktionärsuppdrag var att sitta i domartornet vilket var väldigt givande och roligt faktiskt, jag skötte alla online resultat osv. Dessutom var Christer domare och han är världens goaste, så det var inte segt överhuvudtaget!

Men, så mycket knäppa klagomål domaren fick ta, helt g a l e t .
Tänk att det är vuxna människor som ställer till ett sånt JÄVLA liv för att få bytt rosettfärg till deras tio-åriga unge som ändå inte verkar bry sig så speciellt mycket över på vilken plats hon kom på. Det måste jag säga att jag tycker är fruktansvärt pinsamt - exakt vad får barnen ut av att se sina föräldrar göra så? Springa upp och lämna klagomål och kämpa för att domaren ska utesluta eller stryka ett annat BARNS resultat? Man slutar aldrig att förvånas alltså..








Kommentarer
Postat av: Eleonor

Det är fruktansvärt vad föräldrarna ger för bild till andra barn, man undrar ju om inte föräldrarna ska ta o skaffa sig en häst o sen får barnen gapa o skrika på hurdant de rider istället - tror inte föräldrarna skulle känna sig särskilt motiverade då.

2011-05-15 @ 12:24:09
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/
Postat av: Emelie

Usch tänk om man hade en sån förälder. Nej jag tycker verkligen synd om dom som har det så.

2011-05-15 @ 12:45:02
URL: http://norrakullensstall.blogg.se/
Postat av: Ella

Det var helt sjukt faktiskt!

Haha såg dej när jag red ärovarv xD

2011-05-15 @ 13:14:51
URL: http://ellaolssonbroander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0