Gamla minnen..

Ni vet min gamla blogg, schalalaaolsson, vissa av er har säkert hängt med sen den tiden?
Satt och läste igenom en hel del inlägg nyss från den, riktigt mysigt. Massor med minnen som finns sparade bakom det lösenordet asså, sjukt.

På ett sätt var det himla roligt att vara så personlig i bloggen, men på ett sätt jobbigt. Roligt för min egen skull, nu i efterhand, i alla fall. Dock är det bra mycket skönare att ha det som det är nu, ni känner mig ju inte som person på samma sätt som de läsarna från schalalaaolsson gjorde. Lite tråkigt som sagt, men ändå skönt..

Funderar faktiskt starkt på att skaffa en lösenordsskyddad blogg och driva som en dagbok, för mina privata tankar och vardagsliv liksom. Fatta kul att ha när man blir äldre sen? Internet är allt en bra tillgång ändå, orka skriva dagbok för hand.. ;)


Är det någon av er som på något vis skriver ner tankar/liv för att spara till senare dagar i livet? :D




Kommentarer
Postat av: emma

jaa! jag skriver både för hand i en bok och så har jag haft en blogg som varit lösenordsskyddad - använde alltså den som en "dagbok" :)

2011-05-22 @ 20:06:57
URL: http://emmaforssen.blogspot.com
Postat av: Ebba Molin

Följde dig hela vägen med Schalalaaolsson också! Du bloggar minst lika bra nu som då!;)

2011-05-22 @ 20:12:46
Postat av: Catrine

Minns massa grejer från din gamla blogg, följde den under en vääldigt lång tid :)

2011-05-22 @ 20:13:00
URL: http://catrinek.blogg.se/
Postat av: amanda

kan du inte lägga upp några speciella inlägg från din gamla blogg? inlägg som väckte stor uppmärksamhet bland läsare och "ponnymorsor" ? ;)

2011-05-22 @ 20:13:17
Postat av: Martina

Jag började följa din gamla blogg när jag hittade dig på bdb, du hade bilder på Miranda och då blev jag nyfiken och klickade på en länk till din blogg! Sedan var jag fast och läste din blogg nästan varje dag haha :) Blev skit glad när du började blogga igen :D Fast det var lite roligare att läsa din förra om jag ska vara ärlig ;)

2011-05-22 @ 20:16:13
Postat av: Tessan

Kan du inte visa några inlägg från den bloggen här? Skulle vara kul att se! :)

2011-05-22 @ 20:27:01
URL: http://gulingpower.blogg.se/
Postat av: MAJA

kika gärna in på bloggen och säg vad du tycker, jag är också en hoppryttare fast rider storhäst på 1.20 nivå än så länge samt att jag har en unghäst som ska kvala 4 års championat! :D



älskar eran blogg!

2011-05-22 @ 20:27:16
URL: http://mturesson.devote.se
Postat av: emma

ska ni ha en ny frågestund snart?:)

2011-05-22 @ 20:34:29
URL: http://emmaforssen.blogspot.com
Postat av: Bella - Montéryttare

Jag har faktiskt också funderat på att skaffa en lösenordsskyddad blogg där jag bara bloggar för min egen skull ^^

2011-05-22 @ 20:41:35
URL: http://montebloggen.se
Postat av: Liz

jag skulle nog hellre skriva det i ett dokument på datorn då. Risken att du skulle bli hackad finns ju.



Kan du inte lägga ut något gammalt inlägg (som känns OK för dig såklart!)?

2011-05-22 @ 20:42:17
Postat av: Anonym

har en ganska stor blogg själv och vill inte skriva för mycket personligt där så har en till blogg fast den är lösenordsskyddad. Jätte kul faktiskt att gå tillbaka och läsa vad man tänkte och skrev ner för ett år sen :)

2011-05-22 @ 20:48:58
Postat av: Madde

Jag saknar också dina gamla blogg ibland eftersom du var mer personlig där, men detta är också bra :D



Jag har en lösenordskyddad blogg som jag har som dagbok och skriver i, jätteskönt att få skriva ut alla sina tankar där tycker jag :)

2011-05-22 @ 20:53:55
URL: http://sylla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker att lite av charmen med att föra dagbok ligger i att den ska skrivas för hand! Men så är ju jag också en helyllebokmal som blir alldeles exalterad av lukten av böcker och röda bokreaprislappar!



Vad rider du på för bett? Varför? :)

2011-05-22 @ 21:01:23
Postat av: Amanda

Jag har en lösenordsskyddad blogg, och det är riktigt kul att gå tillbaka och läsa!

Och då har jag ändå bara haft den runt en månad, så blir ju ännu roligare när det gått lite längre tid :-)

2011-05-22 @ 21:17:53
Postat av: Johanna

Jag följde dig inte på din gamla blogg och vet därför inte vad ponnymammorna gjort. Om du vill och det känns okej skulle det vara intressant om du skrev om det eller om du har något gamlat inlägg om det? :) Tror det är fler än jag som inte vet. Men gör det inte om du inte vill!

2011-05-22 @ 21:27:44
Postat av: SS

ag tycker att lite av charmen med att föra dagbok ligger i att den ska skrivas för hand! Men så är ju jag också en helyllebokmal som blir alldeles exalterad av lukten av böcker och röda bokreaprislappar!



Vad använder du för bett, varför? :)

2011-05-22 @ 21:30:27
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/
Postat av: Emma

Veckans blogg är nu utsedd, kika in och se om det är du som blev utsedd

om du inte blev utsedd så har du en ny chans, då avgörs den alltså nästa söndag

Lycka till!!



anmäl er i länken nedan:

http://daghjort.blogg.se/2011/may/veckans-blogg-vinnare-2.html#comment

2011-05-22 @ 21:37:10
URL: http://daghjort.blogg.se/
Postat av: Anonym

öppna bloggen för en dag så man kan få läsa?:)

2011-05-22 @ 22:09:54
Postat av: Anonym

Skriver alltid dagbok om små och stora saker som händer varje dag.. :) Kul att titta tillbaka ibland och minnas vissa saker, andra vill man bara glömma bort...

2011-05-22 @ 23:03:44
Postat av: Rebecka

Riktigt smart ;)

2011-05-22 @ 23:58:53
URL: http://dailyhorses.blogg.se/
Postat av: Anonym

så gör jag :) har en blogg(okej, fd offentlig blogg..) där jag skriver av mig ibland. Riktigt skönt faktiskt!

2011-05-23 @ 16:13:00
Postat av: ylva

jag skriver ingen dagbok för mig själv, däremot har min ponny fått en egen dagbok där hans träningar, framsteg och bakslag skrivs upp ;) väldigt kul nu att efter snart ett år med honom läsa de första sidorna igen... man märker vilka framsteg jag har gjort i ridningen också, det här är något jag verkligen rekommenderar att göra för sin egen häst!! :D

2011-05-23 @ 21:18:40
URL: http://ylvaaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0